Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oppas

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oppas
    Posted: 22 Oktober 2014 om 22:52
Wat is tegenwoordig het tarief voor een oppas.Jarenlang een buurvrouw/vriendin die wilde oppassen maar nu met allerlei excuses komt. Tja daar heb ik dus geen vertrouwen meer in.
Mijn man en ik sporten elke dinsdagavond samen en het was een kwestie van babyfoon wegbrengen en ze heeft in die 3 jaar tijd nooit bij de kleine meid langs hoeven gaan. 

Tja hoe krijg je dan weer oppas. Lobbyen bij andere buren of toch een oproepje plaatsen??

En hoe vertel ik het mijn buurvrouw/vriendin als zij niet eerlijk zegt dat ze (want dat gevoel krijg ik) niet meer wil oppassen. 

Lastig vind ik dit. 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 23:06
ik zou zeggen tegen de buurvrouw dat je haar wat wilt ontlasten zodat zij dinsdags ook eens iets kan plannen en dat je daarom een andere oppas wilt zoeken en en passant vragen of zij soms nog iemand weet, die betrouwbaar is.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 08:51
eerlijkheid wind altijd.je heb de meest misverstanden/ruzies door dingen die niet gezegd zijn.
vraag gewoon of er iets is, omdat jij dat gevoel hebt.
oant Sjen
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 08:58
Zijn er geen scholieren/studenten in de buurt? Misschien dat een oproepje in het lokale krantje, buurthuis of bij de supermarkt wat oplevert. Als het kindje echt gewoon de al slaapt en ze hun huiswerk bij je kunnen maken is meestal € 5 tot € 7,50 een redelijk bedrag (en wat te drinken met chips.) Bij wakkere kinderen die echt ook naar bed gebracht moeten worden zit je zo rond de € 10 tot € 12,50 en als je geen studenten in de buurt hebt kan je kijken op www.nationalehulpgids.nl
Hanny
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 09:59
Het Nibud geeft als richtlijn 2,65 tot 4 euro per uur .

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 10:18
Dank jullie dames. 
Heb haar gesproken en ze wil alleen nog maar op dinsdag (onze sportavond) oppassen verder niet meer. 
Dus zullen voor andere momenten een oppas moeten zoeken. 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.439 seconden.
Lang Yarns