oppas |
Reageer |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Oktober 2014 om 22:52 |
Wat is tegenwoordig het tarief voor een oppas.Jarenlang een buurvrouw/vriendin die wilde oppassen maar nu met allerlei excuses komt. Tja daar heb ik dus geen vertrouwen meer in.
Mijn man en ik sporten elke dinsdagavond samen en het was een kwestie van babyfoon wegbrengen en ze heeft in die 3 jaar tijd nooit bij de kleine meid langs hoeven gaan. Tja hoe krijg je dan weer oppas. Lobbyen bij andere buren of toch een oproepje plaatsen?? En hoe vertel ik het mijn buurvrouw/vriendin als zij niet eerlijk zegt dat ze (want dat gevoel krijg ik) niet meer wil oppassen. Lastig vind ik dit.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou zeggen tegen de buurvrouw dat je haar wat wilt ontlasten zodat zij dinsdags ook eens iets kan plannen en dat je daarom een andere oppas wilt zoeken en en passant vragen of zij soms nog iemand weet, die betrouwbaar is.
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
eerlijkheid wind altijd.je heb de meest misverstanden/ruzies door dingen die niet gezegd zijn.
vraag gewoon of er iets is, omdat jij dat gevoel hebt. |
|
oant Sjen
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn er geen scholieren/studenten in de buurt? Misschien dat een oproepje in het lokale krantje, buurthuis of bij de supermarkt wat oplevert. Als het kindje echt gewoon de al slaapt en ze hun huiswerk bij je kunnen maken is meestal € 5 tot € 7,50 een redelijk bedrag (en wat te drinken met chips.) Bij wakkere kinderen die echt ook naar bed gebracht moeten worden zit je zo rond de € 10 tot € 12,50 en als je geen studenten in de buurt hebt kan je kijken op www.nationalehulpgids.nl
|
|
Hanny
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het Nibud geeft als richtlijn 2,65 tot 4 euro per uur .
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie dames.
Heb haar gesproken en ze wil alleen nog maar op dinsdag (onze sportavond) oppassen verder niet meer. Dus zullen voor andere momenten een oppas moeten zoeken.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |