niet vergeten |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Oktober 2014 om 01:21 |
seffens ook uw innerlijke klok een uur terug te draaien.
Want anders zijn diegene die vroeg avondeten eten, om vier uur al aan het eten, hebben ze ontbeten EN gebruncht. Diegene die vroeg gaan slapen, liggen dan al om 8 uur in hun bed en ik, ik ga vanaf vandenavond op een normaal uur gaan slapen. Hoe zou het op het forum aangepast worden? Als je bv een bericht plaatst om 2.55 dan staat er gepost om 2.55. Maar wat als er 10 minuten later nog een wordt gepost? Normaal gezien dus 3.05 maar dat is 2.05 geworden dus dan klopt dat chronologisch niet meer. |
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
2.55 we zullen de test eens doen se, ik ben echt curieus.
het is nu 10 minuten later en ik kan niks meer posten omdat het stilstaat en ik krijg altijd een foutmelding. |
|
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan mijn innerlijke klok wel aanpassen, maar die van de baby is lastiger.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je alle handelingen telkens een kwartier verplaatst, ben je binnen 4 dagen helemaal gewend. Ik volg vandaag het klokje van mijn honger en slaapbehoefte.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb om 9 uur koffie gezet, want mijn innerlijke klok zei dat ik het heen en weer krijgen kon. En zo op de visite, uh een paar
glazen water drinken ipv de standaard koffie denk ik.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |