Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gefopt

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gefopt
    Posted: 02 November 2014 om 22:18
Manlief verzamelt cactussen. Wilde kijken of hij de nieuwe op zou merken. Haha, hij dacht eerst, van een afstandje, dat het een echte was.....Big smile

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 22:22
en is de gebloemde de nep? want zo te zien is dat de enige die geen stekels heeft.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 22:22
Haha, hij is dan ook erg goed gelukt!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 22:24
Ja, die met het bloemetje is nep. Maar niet alle cactussen hebben echt zichtbare stekels hoor.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 22:29
wel dan kan hij idd voor een echte doorgaan. De cactussen die ik hier heb staan gaan van zachte donsstekels die verdommeinuwvingerblijvenstekenenjezietzenietmaarvoeltzeewel tot bijnadoornendienietinuwvingerblijvensteken
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 22:40
Hahaha, komt me bekend voor. En die grote stekels zijn ook niet echt prettig voor als je snel even naar buiten wilt kijken omdat je wilt zien wat er op straat gebeurd. Wij moeten dan namelijk echt met ons neus tegen het glas en voordat je het weet heb je een grote prikker in je kin Confused
Groetjes,
Joke

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 00:31
hihi wel leuk
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 08:11
Leuk!
En hij heeft weinig verzorging nodig! ;-)
Je zou hem ook altijd nog als speldenkussen kunnen gebruiken.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 08:42
Die is leuk.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 09:09
Mooi!!!!
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 09:55
Mooi gedaan!!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 11:06
Leuk, ik heb zo'n Neveda boekje daar staan er een aantal in, dus je kunt hem nog wel iets vaker foppen Big smile
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 12:07
Niet van echt te onderscheiden!

december2011

Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 13:02
Ik heb de vroeger ook gemaakt en toen van groen mohair
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 13:44
Originally posted by bep bep wrote:

wel dan kan hij idd voor een echte doorgaan. De cactussen die ik hier heb staan gaan van zachte donsstekels die verdommeinuwvingerblijvenstekenenjezietzenietmaarvoeltzeewel tot bijnadoornendienietinuwvingerblijvensteken

Ik heb die eens in mijn knie gehad na een bezoekje aan de Joshua Tree-woestijn in Californië (prachtig mooi in de lente trouwens). Een Cholla-cactus. Zag er heel donzig uit, maar dat bleken allemaal zeer dunne naaldjes met weerhaken. Bij terugkomst was het helemaal gaan ontsteken, ik kreeg al die naalden er niet uit. Naar de huisarts, die vond dat het een allergische reactie was. Niks te allergische reactie, er zaten gewoon duizenden naaldjes in mijn vel. Ben toen maar zelf ermee in de hete soda gaan zitten (valt niet mee met je knie in een teiltje) en dat heeft geholpen. Uiteindelijk groeit het er wel uit.

Mooi gemaakt!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 13:48
Auw! dat zal vervelend zijn geweest.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 14:24
Goed dat hij deze nieuwe geen water heeft gegeven hihi.
Zou mijn moeder zeker gedaan hebben.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 15:48
Leuk. Grappig dat hij gek is op cactussen. Mijn jongste zoon vindt ze ook geweldig, daarom heb ik drie kleintjes in de keuken staan, maar zelf vind ik ze maar niks eigenlijk.

Mijn moeder zei dat je iemand een cactus moest geven als je een hekel aan die persoon hebt. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er daarom een heb gegeven aan de kraamhulp die ik bij de eerste had.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 16:34
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Mijn moeder zei dat je iemand een cactus moest geven als je een hekel aan die persoon hebt. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er daarom een heb gegeven aan de kraamhulp die ik bij de eerste had.

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 16:36
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Leuk. Grappig dat hij gek is op cactussen. Mijn jongste zoon vindt ze ook geweldig, daarom heb ik drie kleintjes in de keuken staan, maar zelf vind ik ze maar niks eigenlijk.

haha zo ken ik er ook wel een paar en dan zo;n grote die in de woestijn groeit
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns