Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Polswarmers

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Polswarmers
    Posted: 03 November 2014 om 18:42
Ik heb eens een eigen patroon ontworpen en gemaakt. Trots als een pauw natuurlijk :D
Vind je ze leuk? Dan kan je ze zelf ook maken. Klik op de link naar mijn blog voor het patroon.

http://enoos-creation.blogspot.nl/2014/11/polswarmers-cuffs-wrist-warmers.html

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 19:23
Mooi gedaan, daar mag je zeker trots op zijn!
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 19:34
Wat leuk gemaakt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 19:52
die zijn mooi, en dan vraag ik mij af : hoe begin je daaraan.
denk je van ik ga polswarmers maken (kan ik nog inkomen) en dan begin je te breien. En wat doe je dan? In een stuk doorbreien met het motiefje dat je bedacht hebt EN tegelijkertijd opschrijven. Of is het eerst helemaal breien en dan proberen op te schrijven of eerst opschrijven en dan breien?
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 19:53
Leuk ontwerp!
december2011

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 20:08
mooi
oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 21:03
prachtig
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 21:37
Heel mooi gemaakt. Ga me er niet aan wagen, kan wel breien maar niet zo goed meer!
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 22:29
Die zijn mooi.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 22:40
Wat een beauties!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 08:47
sjiek hoor,mooi gemaakt!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 21:15
Dank jullie wel! Ik gloei van oor tot oor Embarrassed
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 21:18
Originally posted by bep bep wrote:

die zijn mooi, en dan vraag ik mij af : hoe begin je daaraan.
denk je van ik ga polswarmers maken (kan ik nog inkomen) en dan begin je te breien. En wat doe je dan? In een stuk doorbreien met het motiefje dat je bedacht hebt EN tegelijkertijd opschrijven. Of is het eerst helemaal breien en dan proberen op te schrijven of eerst opschrijven en dan breien?

Ik zag op facebook iemand met gothic achtige handschoenen. Omdat dit ook mijn stijl is was ik direct razend nieuwsgierig. Pinterest en google staan vol en wat ik mooi vond was of gewoon kopen of strandde ik aan vaagheid. Ik zag op garnstudio het schema staan maar ik heb mijn eigen draai er aan gegeven omdat dat rechts polswarmers zijn en ik juist die rushes wilde, staat super leuk onder mijn zwarte jas (zal nog een foto maken).
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 11:54
Lekker warm, goed gedaan, als het een haakpatroon was..................ik brei namelijk zelden of nooit.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 16:39
Heel mooi en goed geslaagd. Ik vraag mij alleen hierbij af wanneer je die draagt. Je krijgt toch nog steeds koude vingers!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 16:47
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Heel mooi en goed geslaagd. Ik vraag mij alleen hierbij af wanneer je die draagt. Je krijgt toch nog steeds koude vingers!!

Met auto rijden en nee dat valt reuze mee, ik heb daarom ook voor echt wol gekozen en geen acryl. Zijn ook polswarmers trouwens geen wanten of handschoenen ;)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 16:58
Dank je wel Prideke.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 19:51
Leuk! Een heel mooi steekje ook.
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns