Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breipatoon poncho met mouwen & kabels

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolleke View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolleke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breipatoon poncho met mouwen & kabels
    Posted: 08 November 2014 om 18:40
Ik ben wanhopig op zoek naar het breipatroon van een poncho met kabels en mouwen! WIE KAN MIJ HIERAAN HELPEN? kan het patroon nergens vinden.
http://www.hobbydoos.nl/images/patroon/2011/396-groot.jpg
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 18:45
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 18:45
Back to Top
Jolleke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolleke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 18:58
http://www.hobbydoos.nl/patroon/3507/poncho van Bergere de France
Back to Top
Jolleke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolleke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 19:02
Hallo Bep,
dat is inderdaad de foto, maar weet je ook waar ik het patroon kan vinden?
Je zou me er heeeel blij me maken.

Back to Top
woollymammoth View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer woollymammoth Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 19:07
Gewoon effe googlen, Jolanda. Dan kom je 'm zo tegen :
http://haakmaaraan.blogspot.nl/2012/05/ponchooo.html
Daar staat dat ie in het breiboek Bergere de France 11/12 staat...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 19:08
Knitting Pattern Women Poncho with Long Puffy by AliceInCraftyland

dit is de naam van de poncho, misschien dat je zo meer kan vinden.

Wat je met de tweede link bedoelt, weet ik niet, want als je bovenaan op patronen klikt krijg ik juist hetzelfde.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 19:14
en als ik u was, zou ik die hartelijk welkom toch maar eventjes lezen dan zie je dat je je mail-adres al zeker niet hier 'openbaar' moet zetten.
Je kan bij het betreffende bericht rechts post options aanklikken en dan de optie wijzig bericht en het mail-adres eruit halen.
Back to Top
Jolleke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolleke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 19:19
Dank je allemaal, maar het patroon helaas nog niet kunnen vinden :(
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 19:22
Op pinterest staat dat hij bij Etsy te koop zou zijn.
En als je hem daar niet vindt, dan is het zoeken geblazen naar het boek van Berger de France waar woollymammoth naar verwees.
Back to Top
Jolleke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolleke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 19:58
Het boek is niet meer leverbaar
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 20:04
Een poncho met mouwen is toch gewoon een trui? Je zou een kabeltrui wijder kunnen breien en voor en achter in een punt laten uitlopen. Dat wil zeggen dat je met de punten begint en dat is even uitrekenen. Lijkt me geen bezwaar voor iemand die wanhopig op zoek is naar een patroon met kabels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 20:05
zoekertje plaatsen op marktplaats heet dat bij jullie dacht ik of op een andere site waar je 2dehands dingen kunt kopen en verkopen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 22:33
Gea Bob heeft er in Juni om gevraagd en ene Fretje heeft geantwoord dat ze het boek en het patroon had .

Even de zoekfunctie boven aan de balk gebruiken en poncho intikken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 10:41
Je kunt fretje opzoeken in de ledenlijst, haar profiel aanklikken en een pm sturen. Dat wordt allemaal uitgelegd in mijn WELKOM topic, dat telkens weer wordt aanbevolen en zeer weinig interesse krijgt van newby's.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.434 seconden.
Lang Yarns