Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sinterklaasknutsels

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: sinterklaasknutsels
    Posted: 10 November 2014 om 11:42
a.s. zondag komen al mijn 8 kleinkinderen voor mijn verjaardag. Meestal komen alle kinderen en kleinkinderen op een andere dag dan de rest van de gasten. Dit bevalt me zeer goed, na een gezamenlijke lunch zet ik een grote knutseltafel klaar en dit jaar heb ik gekozen om speculaaspoppen te gaan versieren. Allemaal eetbare klein dingetjes zoals rozijnen kleine smarties gekleurde hagelslag enz. er met een "Lijm"van poedersuiker, eiwit en water op de pop "lijmen"

Heeft iemand dit al es bij de hand gehad?
Ideeën, tips en trucks altijd welkom.

Groetjes
Omajan   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 12:01
http://www.tinyshobby.be/pages/werkbeschrijving/een-peperkoekenhuisje-maak-je-gewoon-zelf.php
Zijn wel geen speculaaspoppen, maar je vindt er misschien wat tips. (en met peperkoek zelf is dit ook te doen hoor)

http://knutselatelier.blogspot.be/2012/11/speculaaspop-versieren.html.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 21:44
Als je hele kleine kids verwacht zou ik geen eiwit gebruiken. Je kunt dan ook glazuur maken van poedersuiker met water.

Kan eventueel ook nog gekleurd worden. Staat ook gelijk leuk op de poppen.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 23:18
Dank voor de tip Geotje
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 23:28

deze doet het wel

http://knutselatelier.blogspot.be/

eerst kom je de cake tegen, dan de kruidnoot en dan de versierde speculaaspoppen.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2014 om 10:35
Leuke site Bep, bedankt
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.639 seconden.
Lang Yarns