Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Paardendeken breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Evaxx View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evaxx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Paardendeken breien
    Posted: 11 November 2014 om 16:12
Hey,
ik zou graag een paardendeken willen breien van iets dikkere wol.
Ook een stukje waarbij ik dit vast kan knopen,strikken aan de borst van mijn paard.
Het is niet iets wat hij gaat dragen maar meer als ik bij hem ben en we wandelen, dat hij dan zo'n gebreid dekentje op z'n rug krijgt. 
Ik wou dit graag doen als kerstkado. dus ook met wellicht wat belletjes aan de onderkant en de rand dus wit. ik wil werken met rood en wit en wellicht een maantje of ster erop.
kan iemand mij tips geven van hoe ik het het beste kan aanpakken?

alvast bedankt

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2014 om 16:28
Hoi Eva, welkom op het forum. Ik zie dat je je hebt voorgesteld. Heb je al op google afbeeldingen van paardendekens gekeken? Wij weten niet wat voor model paard je hebt en wat voor model deken je wilt maken. Breien lijkt me een heel werk, het hangt af van de tijd die je er aan wilt besteden. Je kunt ook een bestaande, bv een fleece deken opleuken met belletjes en breisels. Er bestaan boekjes voor bloemen breien, je ziet ze wel eens bij Euroland en Voordeelboekhandel. Wij kunnen je dan helpen met de patronen, als die problemen opleveren. IK zag tussen de afbeeldingen ook een werktekening met verschillende maten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.000 seconden.
Lang Yarns