Het lukt al |
Reageer |
Autheur | |
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 November 2014 om 13:40 |
Om de honingraatsteek te breien,
|
|
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi steekje! Wat wordt het?
|
|
Grx
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dat zo precies een kabel maar in plaats van gekruist dan uiteen en erbovenop? Dus in feite het tegenovergestelde als ik zo mijnen uitleg lees.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht 2 mini kabels pal na elkaar waar je 1 steek apart zet en de volgende breit. Mijn gehate overgooier is in die steek - echt heel mooi.
Gehaat omdat hij dus na t wassen maat olifant was, maar de steek is heel mooi.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke steek, ja lijkt veel op een kabel die elkaar echter niet kruist.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt ja, want volgens mij kruisen ze wel, maar omdat het zo klein is zie je het amper - maar krijg je daardoor wel hele mooie raten.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
kom winterbeer, verlos ons uit onze gissingen. We kunnen natuurlijk ook goegelen, maar jij weet het zeker.
|
|
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is een honingraat en die wordt niet gekruist
|
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Zo krijgen we in de afwezigheid van Winterbeer nog een mooie discussie
Ik heb een phildar stekenboek en daar staan 2 honingraat steken in, en in beide zitten kruisingen. Maar omdat je de 2e steek voor de 1e breit zie je dat in het resultaat amper, maar die structuur komt er beter door uit.
Als je 2 steken kruist kun je het amper een kabel noemen of wel ?
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
zo meisjes tante Diana help u uit uw dromen. Wij leggen 2 steekjes naar voren op hulpnaald,daarna breien wij er 2steken en daarna de 2 op de hulpnaald.gelijk daarna pakje je 2steken op je hulpnaald en dan leg je die naar achteren.brei weer 2steken dan de 2 van je hulp naald.je kunt het zo breedt maken als je wil.en nu kom de truc dat je daarna 1 pen averecht,1 pen recht en dan weer een pen recht. Dus zusjes ga ook maar proberen.oepske het wordt een babytruitje.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt dan weten we dat nu zeker. dus als ik het goed begrijp heb je de hulpnaalden afwisselend nodig in eerste keer als je rechts breit en de volgende keer in de averechtse pen en dan ook dezelfde werkwijze 1ste naar voren en 2de naar achteren?
|
|
|
|
winter61beer
Post Options
Thanks(0)
|
Ja,Bep heb alleen een hulpnaald(kabelnaald) nodig voor keer 2 steekjes naar voor te leggen en dan voor een keer naar achter leggen,
|
|
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wordt leuk hoor!
|
|
december2011
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |