Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tekst

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tekst
    Posted: 21 November 2014 om 11:05

als ik iets wil onderlijnen dan krijg ik bovenaan links een kaderke en daar moet ik de tekst invoegen die onderlijnt moet worden. als ik dat doe dan komt onderaan de woorden onderlijnt, maar niet in de tekst.

zelfde probleem bij smileykes.wil onderlijnen

wat doe ik verkeerd?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:07
Huh
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:09
Tekst selecteren en dan de "U" met de streep aanklikken ? Tekst selecteren en op het toetsenbord de toetscombinatie "Ctrl"+"U" indrukken ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:10
ik typ dus mijn tekst en dan wil ik een stukje onderlijnen nadat ik de tekst gezet heb, of in het vet zetten.

ik reageer altijd met het kaderke onderaan nooit met de reply, ligt het misschien daar aan? zal is proberen met reply
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:11
dit is dus met de reply en nu ga ik een stukje onderlijnen. met de reply
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:12
ja dat doe ik dacht ik tochdacht
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:15
nee tmarsjeert ni bij mij.

als ik control u duw dan krijg ik een scherm met 'originele bron'
in het blauw en het rood.

Zal er maar afblijven. en niet onderlijnen en vet zetten. (dat moet er dan maar bijgedacht worden)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:15
Ik reageer ook in het kader onderin, daar staat boven toch abc-link-smiley-bold-italic-underline-tekstkleur-volledige editor ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:16
nog ene keer proberen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:17
Ben jij soms links ? Of super rechts ? De linker "Ctrl"+"U", niet de rechter ROFL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:19
jaaa. ik moet de tekst tussen die u'kes zetten en dan doet hij het.

ja bij mij ook. maar ik denk dat het probleem ligt aan het feit dat ik mijn tekst typ en dan begin te zien wat ik wil onderlijnen en vet zetten en besmileyen.
en dat gebeurt dus na de hele tekst en dan gaat het ni meer.u'kes
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:22
Nou ik ben los. Als je uitgetypt bent en je wilt dan iets onderstrepen dan selecteer je dat stukje even en dan met de muis even
op de "U" boven dit kader rammen - moet goe gaan
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:23
ik heb boven het kaderke ni alles staan wat gij hebt hoor,
kleurekes kan ik al niet kiezen.
bij mij staat er insert hyperlink dan emaillink dan de smileys dan het volgende vakje de B en de I en de onderlijnde U en dan het derde vakje is de trap met de pijl naar boven (volledig antwoord editor)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:24
wel da gaat dus niet. Misschien heb ik een zwart/wit pc
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:26
en efkes off-topic maar is er een verschil tussen de linker en de rechter ctrl? ik wist zelfs ni dat ik er twee had.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:43
Ik weet niet of ze verschil maken, maar het is wel leuk om bijvoorbeeld in een mail eens allerlei toetsen aan te klikken met een Ctrl en Alt toets ingedrukt, je kunt zelfs c tot © maken¡²³¤€¼½¾‘’ = de cijfers met Ctrl en Alt. Althans bij mijn laptop. Als ik een kwart of een half nodig heb, klik ik alles aan en verwijder het overbodige.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:44
Nou ja, kijk maar even naar je toetsenbord - heb je er twee ?
Vroeger was daar weinig verschil tussen, maar wat ik merk is dat door de zich steeds verder ontwikkelende techniek ze
steeds meer functies onder toets combinaties kwijtmoeten en dan kom je er dus op een dag achter dat de ene Ctrl+U niet gelijk is aan de andere.
Gewoon omdat je op een handwerkforum met Bep zit LOL
Btw, ik heb trouwens geen e-maillink . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2014 om 11:52

die emaillink zal dan alleen op een zwart/witte staan.     

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns