Vlotte mannensjaal haken ( patroon) |
Reageer |
Autheur | |
Feya
Newbie Lid sinds: 07 Augustus 2013 Locatie: Arnemuiden Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 November 2014 om 21:53 |
Ik ben op zoek naar een patroontje voor een vlotte mannensjaal om te haken.
Ik dacht dat ik er hier weleens 1 voorbij heb zien komen,deze was blauw met geel? Alvast bedankt! Feya. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien dat je op de site van Drops kunt kijken?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ie van Harry Potter houdt, kun je "Hogwarts scarf crochet pattern" intoetsen op google, dan kun je een sjaal haken naar een patroon van één van de vier huizen en ook kiezen voor de lagere of hogere klassen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoeken in mijn creaties ? Bij zoeken klikken op geadvanceerd zoeken, dan kun je speciaal in die rubriek zoeken.
Geel met blauw deed bij mij geen bel rinkelen, sorry.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms geven mensen hun topic een titel die niets met het breisel of haaksel te maken heeft, dan is het lang zoeken. Blijkbaar heeft de hobbydoos van de blauw/gele mannensjaal nog niet gekeken. Maar hoe moelijk is het om een sjaalhaakpatroon te zoeken en je eigen kleurfantasie te maken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je hem voorbij hebt zien komen, zal hij vast ergens in mijn creaties hebben gestaan.
|
|
Feya
Newbie Lid sinds: 07 Augustus 2013 Locatie: Arnemuiden Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem gevonden hoor! Bij Angelique!
Bedankt voor het mee denken. Feya |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Top !
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |