Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Facebook

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Facebook
    Posted: 29 November 2014 om 12:55
Facebook is voor mij eerder Vreesboek dan Feestboek. Ik kan er bijna niks vinden en om de een of andere reden kan ik wel iets nieuws typen bij anderen, maar niet reageren op iets bestaands.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2014 om 13:10
Ik heb het niet en weet ook niet wat ik er mee zou moeten. Maar ik heb het idee dat ik vandaag of morgen 'gedwongen' wordt, omdat er zo veel via besloten facebook groepen gaat.

Volgens mij zijn er hier genoeg lid, die je hopelijk verder kunnen helpen.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2014 om 14:56
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel lol aan beleef. Ben lid van een paar pagina's zoals mysterie haken, mochila-look-alike, Corry's haak/brei- enknuffelhoek, quiltpagina e.d. Maar er komt ook zoveel onzin op binnen dat ik soms de betere berichtjes mis. 
Je kunt trouwens alleen maar reageren op berichten van mensen waarmee je via facebook bevriend ben of als je lid bent van een pagina.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2014 om 15:15

Ik vermaak me hier ook wel.

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2014 om 15:25
ik gebruik facebook soms voor verkoop of om te laten zien wat ik kan maken. maar dat is puur aan vrienden. ik zit wel bij een groep over haken en breien en een groep over verkopen maar daar doe ik eigenlijk niks mee.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2014 om 20:36
Oh ik vind Facebook wel leuk eigenlijk. Ben lid van een paar haakgroepen waar ik verder meer kijk dan wat anders hoor. Maar om te kleppen met familie en vrienden vind ik t wel leuk ook!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2014 om 18:50
ik ben ook op FB en ben bij veel haak en brei clubs er is zoveel info onder elkaar te halen en heel veel gratis patronen Clap
groetjes geesje
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2014 om 20:01
Ik vind facebook erg leuk.en leer iederedag nieuwe dingen.
vandaag heb ik een site ontdekt waar ze patronen vertalen uit bijna alle talen .en u ja ... ik ben gek op Russische patronen
oant Sjen
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2014 om 18:31
Ik vind fb ook super leuk
Bent lid van een drietal groepjes. Zowel haken als breien.
Komen leuke dingen voorbij om te zien, maar ook raad en advies kun je vragen. Leer elke dag weer nieuwe dingen.
Ook patronen worden er gedeeld
Maar verder ook fijn contact met vrienden en familie :)
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 16:58
Ik heb ook al veel ideetjes opgedaan voor handwerk, en tips allerlei via facebook.
Maar het leukste is toch het contact met letterlijk "verre" family en vrienden.
O.a. een nichtje teruggevonden die al jaren in Mexico woont, super.
Grx
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 18:11
dat is dan weer wel plezant aan facebook dat je verloren gewaande mensen terugvindt.
ik ben dus ook niet op facebook,maar ik beschouw hobbydoos dus als mijn 'letterbook'
naar het schijnt bestaat er zowiets als een printscreen van facebook zodat je toch bij bent als er een familiebijeenkomst in aantocht is.

ik vind het toch nog altijd plezanter om met familieleden rechtstreeks vraag en antwoord met intonatie te voeren.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns