Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

EnquĂȘte afstudeeropdracht: Zorghotel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rozanne View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rozanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: EnquĂȘte afstudeeropdracht: Zorghotel
    Posted: 08 December 2014 om 16:22
Ik ben een student van de Hogeschool Rotterdam en ik ben bezig met een afstudeeropdracht voor mijn studie Vastgoed & Makelaardij. Deze opdracht is het ontwikkelen van een nieuwe passende functie voor een leegstaand kantoorpand.

Na onderzoek ben ik gekomen tot het volgende concept: een zorghotel met een dagbesteding . Het zorghotel is een concept die zich voornamelijk richt op ouderen en zieken die herstellen na een operatie, overbruggingszorg nodig hebben, voor tijdelijke ontlasting van mantelzorgers of voor een vakantie met zorg. Daarnaast is de dagbesteding een onderdeel dat ouderen kan ondersteunen met zorg van thuis en kan hierbij dienen als een steunpunt. Ook dient de dagvoorziening ter ontspanning, waardoor de ouderen meer sociale contacten krijgen en hierdoor niet vereenzamen.

Deze enquĂȘte wordt afgenomen onder de doelgroep 50-plussers uit de regio Rotterdam. Daarom wordt er gevraagd deze enquĂȘte alleen in te vullen als u 50 jaar of ouder bent en als u woont binnen de regio Rotterdam.

Eerst zijn er een aantal algemene vragen en vervolgens komen de specifieke vragen over het zorghotel en de dagbesteding aan bod. De enquĂȘte omvat in totaal 10 vragen en duurt ongeveer 2 tot 3 minuten.

U zou mij heel erg helpen met mijn onderzoek.
Bij voorbaat hartelijk dank.

In de onderstaande link staat de enquĂȘte.
https://nl.surveymonkey.com/s/GG52VRX
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 16:53
dat zijn wel heeeeeeel weinig vragen om een goede enquete te kunnen houden.

hebt ge al zorg nodig? hoeveel verdient ge?
Gebuisd voor mij.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 17:04
Ik heb dus maar even gedaan of ik in Rotterdam woon en de 10 vragen bekeken. Hoe kan ik bv weten wat ik aan een standaard activiteit wil uitgeven als er niet bij vermeld staat wat die activiteit inhoudt.
Bovendien is het heel moeilijk om vooraf te bepalen wat iets je waard is als je het op dit moment helemaal niet nodig hebt en er ook (hopelijk) geen zicht op is dat je het nodig zult hebben. Overigens de 50+ ben ik ruim gepasseerd.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 17:20
Ik zag dus gereed staan en dacht dat is het. (bij ons wil dat dus zeggen klaar).

Toch op gereed geklikt en ja daar verschijnen de volgende vragen.

Wat ik niet versta is, dat als je 'zorgbehoevend' bent je een standaard kamer kunt krijgen zonder wc en zonder bad voor 100 euro per nacht.

Is bij jullie dan alles zo duur wat zorg betreft? Of zijn de pensioenen daar dan heel hoog want 100 euro per nacht wil dus zeggen 3000 euro per maand.

En hier hoeft niet op geantwoord te worden, het is gewoon een bedenking van mij.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 17:23

Wat is de link met dit forum? Wildbreien rond het zorghotel? Yeaaaahhh, lijkt me leuk ;)

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 17:46
als ge uw enquĂȘtes binnenkrijgt trekt er dan al maar ene af want de tweede keer gereed is de enquete weg. (dus 2de keer gereed is bij jullie hetzelfde als bij ons gewoon gereed)

en je kunt dus ook niet 'niet akkoord' gaan met bepaalde vragen ivm prijs/kamer
want je wordt verplicht alles in te vullen en de prijs hangt er aan vast.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 19:04
Is dit ĂŒberhaupt iets wat hier geplaatst moet worden vraag ik me af?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 19:23
Ik denk dat de gedachte hierachter is dat handwerken iets voor ouwe opoetjes is. Wil je 50+ers benaderen, zoek dan naar brei- en haakactiviteiten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 21:28
ROFL
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2014 om 19:03
Ik al jonge godin van al jaren 25 voel me niet echt vrolijk bij zoiets. Wat is hier creatief of hobby-achtig aan? Of je hobby is enquĂȘtes maken, dan past het wel weer hier!
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2014 om 01:33
Het idee om leegstaande panden een andere functie te geven spreekt me aan. Het opknappen daarvan zou een hobby kunnen zijn. Of een heel pand met gebreide wandkleden. Dat kan natuurlijk ook mits de klanten niet astmatisch zijn. Dan is het geen goed idee. De vragen kreeg ik niet beantwoord.
Hanny
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2014 om 11:54
Originally posted by bep bep wrote:

Ik zag dus gereed staan en dacht dat is het. (bij ons wil dat dus zeggen klaar).

Toch op gereed geklikt en ja daar verschijnen de volgende vragen.

Wat ik niet versta is, dat als je 'zorgbehoevend' bent je een standaard kamer kunt krijgen zonder wc en zonder bad voor 100 euro per nacht.

Is bij jullie dan alles zo duur wat zorg betreft? Of zijn de pensioenen daar dan heel hoog want 100 euro per nacht wil dus zeggen 3000 euro per maand.

En hier hoeft niet op geantwoord te worden, het is gewoon een bedenking van mij.

Bij "ons" betekent "Gereed" doorgaans ook "klaar".

Enne...  100 euro per nacht?? en dan heb je nog maar standaard... Als ik een hotelkamer van 100 euro vind, dan heb ik al een heel wat sjiekere versie.
Kortom: Vind ik vrij fors.
En mocht je al de standaard kamer van minimaal 100 euro (maar de grijperij in de zorg kennende dus toch de volle 149 euro per nacht) hebben, dan vraag ik me af hoeveel mensen zich de "standaard" dagbesteding a 70 euro per keer kunnen veroorloven (Maar ja, dan krijg je er wel een kopje koffie, thee en een lunch bij... woehoe).
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2014 om 22:47
ja zo dacht ik er ook al over, het is flink in je portemonoppes graaien bij zoÂŽn hotel.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2014 om 23:32
schijnbaar interesseert onze meningen verder niet, als ze maar genoeg zieltjes trekken naar die enquĂȘte.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 02:30
Ja maar dat moet je zakelijk zien Prideke, haar zaak natuurlijk ! :P
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 08:48
Dames, wij geven wel allemaal reacties maar van "Rozanne" zelf krijg je helemaal geen reactie! Beetje vreemd allemaal. Niet?
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2014 om 09:33
Wat ik eigenlijk vooral ergerlijk vind is niet dat Rozanne hier geen reacties geeft, maar dat er nergens in die enquete een mogelijkheid bestaat om zelf extra toelichting te geven.

Niet dat ik zelf tot de doelgroep behoor (nog geen pensioengerechtigde leeftijd en absoluut niet woonachtig in Rotjeknar), maar ik heb toch besloten om alvast als "80+'er" te gaan denken en die enquete in te vullen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2014 om 22:30
Originally posted by Cozz Cozz wrote:

Ja maar dat moet je zakelijk zien Prideke, haar zaak natuurlijk ! :P
hihi
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns