Voor ieder kind een kerstcadea |
Reageer ![]() |
Autheur | |
HakenAllerleiCuracao ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 December 2014 om 22:28 |
Vandaag was het dan zover. Samen met mijn dochter heb ik de 70 gehaaktje knuffels, tasjes, mandala's etc weggebracht naar Radio Dolfijn voor de actie "Voor ieder kind een kerstcadeau op curacao"
De reacties erop zijn altijd heel leuk. Maar we gaan weer verder voor volgend jaar. Van 2 mensen uit nederland heb ik al gehoord dat zee ook weer mee willen doen. Wil je ook mee doen, stuur me dan even een berichtje ![]() |
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O, wat mooi allemaal. Mijn complimenten voor je inzet voor het goede doel.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Wauw, wat een boel!
Wat zullen de kindjes hier blij mee zijn. |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Zo, dat is heel veel. Wat een leuk initiatief.
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
o.wat lief!! goed gedaan en wat een goed idee.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig allemaal en wat zullen ze er blij mee zijn
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Mooie collectie! Die uilen zijn ook leuk.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Wat mooi allemaal. Compliment voor jouw inzet voor een goed doel. Als ik het goed begrepen heb ben je al met een volgend project bezig. Fantastisch.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |