Ben weer thuis |
Reageer |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 December 2014 om 17:54 |
Ik wil jullie even laten weten dat ik weer thuis ben.
Ja, het was even niet zo prettig allemaal, ik was door veel spanningen heel erg afgevallen en daardoor opgenomen in het ziekenhuis. Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de lieve en leuke berichtjes hier en de kaarten die ik daar van jullie kreeg. Dat deed me erg goed, dat er ook voor mij post was. Ik probeer nu thuis weer verder aan te komen en verder op te knappen. Hanny Hoekstra heel hartelijk bedankt voor het plaatsen van de berichtjes! Ik hoop dat ik hier weer meer kan zijn, het is altijd gezellig en leuk bij jullie. Hartelijke groeten Creaans (Ans) |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lieve lieve Ans, welkom thuis meis en welkom terug op het forum...m'n kaarten zijn de mist in gegaan maar wat ben ik blij dat je er weer bent !!! dikke knuffel !!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom thuis, rustig aan doen hoor. En goed eten.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je weer thuis bent,hoop dat het snel weer beter met je gaat,
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, wat fijn dat je weer thuis bent. Doe het rustig aan en let goed op jezelf hoor!
Ondanks alles een fijne jaarwisseling gewenst. Snoep maar lekker van de oliebollen
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom thuis! Doe het rustig aan en denk vooral aan jezelf :)
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
fijn dat je weer thuis bent.
Laat je maar nog lekker verwennen en rustig aan doen. Hoop dat het jaar dan weer beter begint dan dat het afgesloten is. Groetjes Petra |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is positief nieuws. Een vlot herstel!
|
|
Grx
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super dat je weer thuis bent Ans, doe mak an hoor! Goed blijven eten want zoals je weet he, van jou is er maar een dus moet je zuinig op zijn xxx
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom terug en beterschap.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je weer thuis bent. Wees maar een tijdje lief voor jezelf en stel geen hoge eisen aan jezelf. En laat niet toe dat anderen je opjutten. Het zijn nu dagen om het licht aan te doen, de kou buiten te laten en lekker te zitten breien en haken.
Ojee, nu ben ik aan het jutten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop voor je dat je verder gaat opknappen en de reden waardoor je afviel ook voorbij zijn.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn om te lezen dat je weer thuis bent.
Heel veel beterschap en denk aan jezelf :) |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn dat je er weer bent!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je weer thuis bent, neem de tijd om goed voor je zelf te zorgen.
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |