Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwjaarsbrief

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwjaarsbrief
    Posted: 30 December 2014 om 00:50
Beste medehobbydozen,

Op deze voorlaatste dag van het oude jaar wens ik jullie voor het nieuwe jaar van alles wat een beetje en van sommige dingen veel meer, zodat iedereen wat krijgt.
Een niesje hier en een kuchje daar (meer moet dat niet zijn), veel moed voor iedereen, doorzettingsvermogen en een beetje bofkontigheid hoort ook op het lijstje.

Voor diegene die hulpmiddelen in huis hebben moeten halen (zoals krukken, rolstoelen, zo van die verbanden om armen beter te kunnen dragen, windels voor rond de polsen enz...) voor henzelf of voor huisgenoten,
hoop ik dat het vlug allemaal kan teruggebracht worden zodat er weer meer plaats in huis is.

De jongste generatie dozen (de quadraaddozen)wil ik vooral veel 'trots op hun handwerk' toewensen en vooral blijven handwerken, want als jullie het niet meer doen gaat al die kennis verloren gaan.

De midden generatie (de scharnierdozen) wens ik vooral een 'evenwicht vinden' toe in het uitoefenen van hun hobby,
zodat zij een pijnvrije hobbytoekomst tegemoet gaan.

De oudere generatie (de seniordozen) die wens ik nog veel geduld toe voor het beantwoorden van al de vragen die hier voorbij komen,
de ene vraag al wat duidelijker dan de andere.
Het is mede dank zij hen dat handwerken niet verloren gaat, want als zij niet met een duidelijk uitgeschreven antwoord komen
is het rap gedaan en geven de quadraaddozen het vlug op.

Toch nog een woordje voor al de 'gasten' die dit lezen.
Je hoeft je niet voor te stellen maar als je je als lid aanmeldt ga dan (als je op het forum komt)
eerst naar de rubriek even voorstellen en zoek daar de Hartelijk Welkom op
en lees die even ( je hoeft momenteel geen moeite te doen om te zoeken want als gast kan je die niet zien).
En respecteer de gebruikersnamen die de mensen hebben opgegeven aub.
Als je een vraag hebt gesteld en er is op geantwoord en je krijgt het woordje dankuwel niet getypt
dan is het icoontje met de duim omhoog ook goed.
Zo weten de mensen die de moeite gedaan hebben om alles op te zoeken en uit te pluizen dat ze het niet voor niets hebben gedaan.

Nu terug voor de forumleden als jullie wederhelft aanbiedt om iets ineen te knutselen, ga er dan bijstaan, desnoods met het handwerkje waar je mee bezig bent
en houdt de gsm in handbereik zodat direct de ambulance kan gebeld worden als er toch in de vingers zou gezaagd worden of de boor schiet uit en komt ongelukkig terecht
of het nageltje was toch net iets te klein om met een hamer op te kloppen.

Verder wens ik jullie allemaal een warme thuis toe.

Aan degenen die ik zonder het zelf te weten gekwetst zou hebben : een gemeende sorry
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 08:27
Bep, dat heb je mooi gezegd.
Voor jou en alle hobbydozen de beste wensen voor 2015.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 08:38
Bep, wat schrijf je toch altijd heerlijke proza om te lezen! ik geniet echt van jouw reacties en ook dit verhaal is weer geweldig om te lezen. Voor jou en alle andere hobbydozen al het goeds gewenst voor 2015!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 09:20
Bep ,hier heb ik geen woorden voor .

Alle hobbydozen alles wat wenselijk is voor 2015
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 09:59
Geweldig, wat goed verwoord!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 10:40
Bep, heel hartelijk bedankt voor je nieuwjaarsspeech, je doet het beter dan de burgemeester. Maar ja, politici kunnen dan weer beter liegen dan gewone mensen. En wij kunnen op het forum maar beter de waarheid bij de hand houden, anders moeten newby's zoveel breisels en haaksels uithalen.

Ik zie een waterig zonnetje, dat kan ook komen, omdat mijn ogen zo waterig zijn. Ik ga blaffend en niezend het oude jaar uitluiden en begin het nieuwe vast in goede gezondheid. Zoals zo velen, denk ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 11:32
en dat schud je zo ff uit je mouw?
geweldig!!!
niets aan toe te voegen!
de beste wensen voor allen!!!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 13:28
Helemaal geweldig verwoord.
Iedereen ook van mij al het goeds voor 2015
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 14:09
Ik lees regelmatig de reacties met een glimlach, en zeker nu de nieuwjaarsbrief ook weer LOL.
Een fijn 2015 aan jullie!
Grx
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 14:46
Prachtig Bep mijn dank daarvoor     Clap
 iedereen een,,,,,Alles wat wenselijk is voor 2015  Hug
groetjes geesje
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 14:54
heel mooi bep bedankt daar voor
en Iedereen ook van mij al het goeds voor 2015
oant Sjen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 16:59
heeeeeeeerlijk maf mens, wát een proza, wát een preek, wát een geweldige eindejaars/nieuwejaarsbrief...bedankt Beppie en gij alles vantzelfde of nog veul meer toegewenst, hoewel, ge schrijft: meer moet da nie zijn maar toch: een goei 2015 voor jou en de jouwen en voor alle meelezende en meeLEVENde Hobbydoosjes, houdoeeeeeeeeeeeeee....en denktrom; MOED MOET ! (en handwerken ook ;-)))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 18:30
Dankjewel Bep, en nu een rondje langs de bompa en bomma om er wat muntjes voor te krijgen? Prachtig proza.
Ik begrijp dat ik een scharnierdoos be, ben er fier op.

En nu alles gereedmaken voor de nieuwjaarszangers morgen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 19:18
HugBedankt Bep, voor jou en alle andere hobbydozen, jong en oud, ook alle goeds toegewenst voor 2015. We gaan er samen een kleurrijk creatief jaar van maken.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 21:35
Lieve allemaal Bep heeft alles al gezegd dus ik wens iedereen maar dan ook iedereen een mooi 2015 toe met veel wol, acryl, katoen, kralen, draadjes en van die dingen met gaatjes
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 21:41
bedankt voor de prachtige woorden.
Ik wens ook iedereen een gezond, gelukkig en creatief jaar toe.

groetjes Petra
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2014 om 11:00
Wat is in een quadraaddoos ? Of zal ik mezelf maar gewoon bij de scharnierdozen indelen - hmm keuzes keuzes.
Fijn nieuw jaar Bep Wink
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2014 om 15:28
Fijne jaarwisseling allen en een fantastisch, gezond en creatief 2015BeerHandshake
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns