Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

croc sokken ong. maat 24-25

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: croc sokken ong. maat 24-25
    Posted: 11 Januari 2015 om 23:28
heeft iemand daar toevallig nog een breipatroon van liggen of weet waar ik ze kan vinden? Mijn kleindochter vindt de roze van zeeman met hartjes erg leuk en draagt ze nu in huis als pantoffels.!

kan opeens geen foto plaatsen; misschien omdat de foto van marktplaats komt?

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2015 om 23:40
wat zijn croc sokken? zijn dat sokken met een tekening van een krokodil op? Of zijn dat speciale sokken?
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2015 om 23:46
dat zijn van die passende binnensokken voor in een plastic klompen (het merk is crocs)
Mijn kleindochter heeft neppers van zeeman. Op ravelry wel voor volwassenen maar geen gebreide voor kinderen. 

groetjes,

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2015 om 23:54
mogen ook kant en klare (koop) croc sokken zijn maat 24-25
groetjes,

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2015 om 23:57
http://www.pinterest.com/pin/134263632617231279/

dat is dan ongeveer zo'n modelleke dat je zoekt.

nee er moet dus een rand aan zijn. Misschien dat je die boord er aan kunt breien dan als er echt niks anders te vinden is

http://knitpossible.blogspot.be/2010/07/toddler-crocs.html
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2015 om 00:01
http://www.ravelry.com/patterns/library/croc-socks-knit-version

op ravelry trekt het er het meeste op.

http://www.pinterest.com/pin/346143921332115156/

misschien dat je het kan namaken met deze foto
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2015 om 00:06
bedankt Bep, maar ik zoek gebreide en voor een 3 jarige. Ik heb wel een 'slipper' patroon gevonden op ravelry. Anders moet ik zelf weer gaan rommelen om een patroon aan te passen. Is altijd lastig om dan 2 dezelfde te maken en dan ook nog een linker en een rechter. 
groetjes,

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2015 om 00:57
crocks liner zo heten die dingen heb ik gevonden.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2015 om 18:13
paar links voor volwassenen gevonden die gebreid zijn. Ga eens kijken of ik die zelf kan omzetten naar een juiste maat voor de neppers van mijn kleindochter. 
groetjes,

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns