Regenboog fenna |
Reageer |
Autheur | |
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Januari 2015 om 18:05 |
Tja, dan komt het moment waarop je hoopt dat het nooit zou komen...
Een vriendin van me is eind januari jarig. Ze was helemaal gek op de dassen die ik voor mijn kleine nichtjes gemaakt had in de regenboog/papegaaien (hoe je die felle kleurtjes ook noemen mag). Ik zou er voor haar ook nog wel één maken. Tja... En toen werd de laatste bol aangebroken en zag ik al in dat ik het met die bol niet meer ga redden. Naar schatting heb ik nog één tot anderhalve bol nodig. Heeft iemand hier nog wat over dat ik (uiteraard tegen betaling) over kan nemen? Ik heb al op marktplaats gekeken, maar de mensen daar lijken te denken dat ze het prijswinnende lot in handen hebben... Ik kan eventueel ook ruilen tegen fenna-bollen in andere keuren, die heb ik nog wel :) |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij zou Wibra in januari de Fenna vast in de collectie krijgen, of heb ik het mis? Heb je Wibra al gebeld?
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vanavond een mail naar het hoofdkantoor gestuurd. Hoop snel meer te horen.
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij had je ze al gezien
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat voor een kleurnr is het ?
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk dank.
Het ziet er naar uit dat mijn probleempje opgelost is :) |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Goed nieuws/Groot nieuws:
Ik had vrijdag nog een mail gestuurd aan de Wibra met de vraag of ze ergens nog zo'n bol hadden liggen. Vandaag ontving ik een mail dat ze verwachten dat Fenna eind februari/begin maart weer in de winkel ligt, maar dat de exacte kleurstelling nog niet bekend is... Ik heb de slaapzak vast klaar liggen: ik moet en zal er dit keer ook weer op tijd bij zijn!! |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha dat wordt weer hollen,o nee dat was de slogan van de Hema!.maar in Nijmegen Dukenburg zit de Wibra naast de Hema,dus ik hol gewoon een stukje door.....Kan ik nog even trainen op de loopband.pffff
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
LOL, de slaapzak is minder vermoeiend :)
|
|
Mariet
Newbie Lid sinds: 14 Juli 2014 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
Is er iemand die nog enkel bolletjes wit garen (Nova van Wibra) heeft, en die ik zou kunnen kopen? Bedankt!!!
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Mariet,
Ik denk dat je beter even zelf een topic kunt aanmaken met deze vraag, dan heb je meer kans dat mensen die nog een bolletje hebben het bericht lezen. |
|
Mariet
Newbie Lid sinds: 14 Juli 2014 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh oké! Bedankt!
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Geen probleem. Je hebt het gevonden zie ik :)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |