Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht: dit armbandje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht: dit armbandje
    Posted: 21 Januari 2015 om 20:02
Hallo allemaal, 

Ik ben op zoek naar dit patroontje. Op Ravelry staat ie als een koop patroon, maar zodra ik hem kopen wil zegt ie dat hij niet meer beschikbaar is. Kan iemand mij helpen met een link naar de koop site ofzo? Ik heb mijn zus beloofd hem te haken voor haar in het blauw voor haar bruiloft vandaar...

Bij voorbaat hartstikke bedankt!

Groetjes Silvia

All you need is love (and a cat!)
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2015 om 20:24
Deze lijkt er denk ik veel op, zeker wanneer je hem met 2 draden haakt.
Groetjes, Jannie
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2015 om 20:58
hoi Sylvia

ik heb ook eens gekeken bij Published in mama`s studio
gekeken dan kan je er een mail sturen ik hoop alleen hoop ik dat je engels kan schrijven

hier staat het mail adres

www.ravelry.com/people/MamasStudio]
ik hoop dat je dan nog aan het patroontje kan komen
in ieder geval ja Heb je nee kan je krijgen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2015 om 21:04
http://www.craftsy.com/pattern/crocheting/accessory/love-crochet-bracelet-pattern--tutorial/25396

misschien dat je het hier nog kan kopen.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2015 om 07:43
http://www.craftsy.com/pattern/crocheting/accessory/love-crochet-bracelet-pattern--tutorial/25396

hier is de directe link naar het kooppatroon vinden! Het is een download patroon. Maar de link van Jannie is gratis en volgens mij hetzelde. het gaat erom welk garen je gebruikt. Het ziet er naar uit dat er twee draden samen gehaakt zijn; 1 dik witte wol/garen en een roze katoenen draad. 

Verder omschrijft de ontwerpster dat er lossen, vasten en halve stokjes gebruikt zijn. 
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns