Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kringloopgeluk

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kringloopgeluk
    Posted: 24 Januari 2015 om 12:30
maar dan op de fiets..toen ik hier ''pas kwam'', op het forum, was de Babyborn een hot item..dat zijn de pr8 patronen van Magteld voor deze pop nog steeds maar kijk eens wat ik gisteren in de kringloop vond voor slecht 1,50 euro..een dotje..'k had haar bijna teruggelegd omdat haar ogen niet opengingen en ja, dat toont toch minder..voor de gein ff de speen uit haar mond gehaald et voilà..mevrouw keek met grote ogen de wereld in...ook een Famosa pop van 43 cm gescoord, w.s. een Nancy maar dan zonder opgespoten lippen en zonder wimpers...heeft zo'n plesktik popke ook niet nodig...en de Barbie uit de vorige eeuw kon ik ook niet laten liggen voor die prijs..poes Beauty vond het allemaal pr8ig..en ik de koning te rijk natuurlijk ;-) Kassa voor de KiKa t.z.t.

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 12:50
en de tutter er nog bij dat is ook zeldzaam.

goeie vangst gedaan.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 12:51
Toppertjes
Kassa voor kika. Ik ben vanmorgen naar de kringloop voor roemenie geweest. De jongste heeft dvds gekocht en 2 boeken.
Geen pop gezien.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 15:02
wat waren ''toen'' druk hè Jipske, met o.a. die Babyborns...zó blij dat je weer op hobbyhonk bent hier meis ! ik post niet veel, kan soms een week of 2 tussen zitten maar volg vrijwel alles...hobbystalker zogezegd haha..houdoe !

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 17:41
Ik handwerk nog steeds voor het rode kruis. Ben ik nooit mee gestopt. De babyborns heb ik ook nog.
De poppen die echte maat babykleding aan kunnen zitte in de tweedehands kledingwinkel in de etalage.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 18:12
Nou Jips, als je onze kant eens opkomt (bij beter weer) dan mag je een paar poppen uitzoeken. Ik heb alleen twee echte ballerina's al voor onze nldutchy gereserveerd. Ze hebben hun danskleren al aan, maar missen nog de kleding om na het douchen naar huis te dragen. Maar de overigen zijn ze vrij voor adoptie.

Leuke poppen zijn het, die Nancy moet ik ook nog ergens hebben. Baby Born en Famosa ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 18:39
Dank je wel lieve Magtelt
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 20:05
War een leuke poppen. Grappig, ik was vandaag op zoek naar een pakket voor een Waldorf pop (niet gevonden, niet wat ik wil), toen verder gekeken en ik zag allemaal prachtige poppen. Ik denk dat ik ook maar eens naar een kringloop ga, ben er zo lang niet meer geweest.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 21:07
Die heb je mooi op de kop kunnen tikken!
Ik heb 1 babyborn pop, nog van ons dochter geweest. Die heeft ondertussen al een mooie uitzet "standaard" kleding. Ballerina jurkjes heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Grx
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 23:02
Ik heb het nooit zo met poppen gehad, en mijn dochter ook niet (erfelijk?). Toch bleven de wederzijdse oma's maar poppen en poppenkleertjes geven, want dat hoort zo bij meisjes.. Onder andere een zeer fraaie baby Annabelle pop met heel veel kleertjes, Die heb ik dus allemaal op de rommelmarkt hier verkocht, en dan zie je inderdaad allerhande kleine meisjes maar ook hun moeders en oma's daar helemaal bíj wegsmelten. Mijn zoontje van zeven die helemaal in de auto's (en andere vervoersmiddelen) is, heeft een vriendinnetje dat af en toe komt spelen. Die neemt dan haar pop mee, en dan spelen ze samen, hij met zijn auto's en zij met de pop. De auto's gaan dan ook slapen, naar de wc, naar school, ... Vind dat altijd wel grappig. Ieder zijn ding.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 11:08
Ik speelde tot de middelbare school met poppen, tegenwoordig doen ze ze met 10 jaar weg. Ik vroeg een keer of een meisje geen spijt zou krijgen van de verkoop, ze zei "Ik ben al bijna 10", waarop ik zei "Ja en ik ben pas 65".

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 14:18
Ik kijk hier bij de kringloop voor Magtelt, maar vaak is het niks. En voor mij is het extra moeilijk, ik ben geen poppenkind en moet dan
net doen alsof ik Magtelt ben - da's toch redelijk moeilijk. Slaplijfjes mompel ik tegen mezelf, da's niks LOL.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 10:19
Nee, voor mij wordt het toch geen poppen. Ik vind ze prachtig, dat wel. Maar in een overwegend mannengezin zet ik toch maar geen pop. Daarentegen heb ik wel de honden terug ontdekt en daar gelijk een patroon voor gekocht. Stof heb ik nog wel op zolder liggen, van mijn beren maak tijd.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 19:16
Klein kringloopgeluk denk ik - een haaknaald (maat 1,75) en een kabelnaald. En een boek, maar dan geen handwerkboek
de handwerkboeken zijn de laatste tijd enorm dun gezaaid :-(
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 23:05
Toch leuk om die naalden te scoren LW....ik legde de mijnes vorige week op de bank, terwijl de pup van mn dochter naast me lag, liep ff weg...haaknaald niet te vinden, mn kleinzoon maakt dat vaker mee dus die roept dan..oma, je zit er op...nou..deze keer zat niet IK er op maar de pup en die had de helft van m.n hoehoetiemooiehaaknaald ook weer afgekloven, de schurk .... dus meteen maar 4 nieuwkes besteld want ze komt minstens 1x in de week langs, dat lieve 4 voeterke ( of heb ik dit allemaal al eens verteld...sorry dan, griep-brains ipv chemo- brains ;-) en bij ons in de kringloop stonden ook amper handwerkboeken maar vorige week wel 1 hele mooie...uit grootmoeders jeugd...
Schiet me opeens de naam van de haaknaald te binnen..een Clover...geen wonder dat zo.n pup daar dan op gaat kluiven.....

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 12:11
De jongste heeft studiedag. En natuurlijk volgende week vakantie.

Hij wilde graag naar de roemenie kringloop.
De buit: 10 dvds, een stapel strips, een tennisracket in hoes en het baantjer bordspel.

Ik heb mezelf ernstig toegesproken en een ouderwets rieten poppenwagentje laten staan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 12:51
Aiai, ik weet niet of ik zo sterk had kunnen zijn. Hoewel...ik ben geen knutselaar, ze moeten wel helemaal intact zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 14:24
Het was intakt magtelt en wilde hem bekleden voor het rode kruis
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 17:17
daarjuist in de kringwinkel gescoord !!!!!!!!
6 volledige bollen regia sokkenwol waarvan 3 donkerblauwe, 2 donkergrijze en 1 bordeauwe. Voor het totaalpakket was het 1,5 euro.
is dat gescoord of is dat gescoord?
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 17:26
Ooooo, wat geweldig Bep!!!

Grx
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns