Het weerbericht |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Februari 2015 om 13:12 |
Wat was het lekker vandaag, zonnetjem niet te koud. Ton kan en mag weer rijden (in een automaat), maar ik ben lekker heen en terug gelopen naar het winkelcentrum, 20 minuten heen, zelfde terug en het hele plein over.
2 handwerkboeken uit de bieb gehaald en heel veel lekkere zoute en zoete koekjes bij Appie Heyn. Antibacteriele sokken, ze verzinnen toch altijd wat nieuws, en een sokkenhaakblad. IK heb als tegenwicht voor de koekjes een emmertje blauwe bessen gekocht uit het gezondesnackvak. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn dat Ton zich wwer zelf kan redden(pff,dat scheelt toch een hoop)wat goed dat je bent gaan lopen en dan nog de blauwe bessen,dan kun je gerust al die koekjes lekker opeten terwijl je lekker in jouw nieuwe aankoop gaat lezen.Is dat sokkenblad van de Sandra?
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn voor Ton dat ie weer ''mobiel'' is en dat jij dan tóch nog te voet de hort op gaat ;-) sja, anders kun je zoveel haakboeken natuurlijk niet scoren..gezond hoor, die blauwe beskes en nog lekker ook !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog een geluk dat het mooi weer gebleven is toen je op stap ging. Hier vielen hagelbollen uit de lucht.
|
|
Grx
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook heel benieuwd hoe het er morgenochtend hier uitziet. Heb vandaag wel een motter sneeuwbui gehad, maar die haalde de grond amper
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed van je Magtelt dat je bent gaan lopen. Lekker met je neus in de kou en gezond!Leuke inkopen gedaan
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn dat Ton weer kan autorijden, is weer een stap vooruit.
En jij lekker aan de wandel geweest en leuke inkopen gedaan. Hier was het in N-H lekker weer, zonnig en niet koud, we hebben ook lekker 3 kwartier buiten gelopen. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er ligt hier aangevroren sneeuw. Weer een glijdende taxibus met mijn kinderen erin zien wegrijden. Maar niet over nadenken!
Ze zijn al de hele week te laat op school in bilthoven. Tja utrecht is de hele week al een ramp!!! |
|
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een waasje wit hier in N-H! Verder droog en een zonnetje Helaas, ik wil thuis blijven voor een pakketje dat vandaag bezorgd wordt. Zodra die er is even buiten in de "neeuw" banjeren met zl.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Behoorlijk pak sneeuw .
Schuiver en strooier langs zien komen maar ook kinderen op de slee . Man maakt garage pad sneeuwvrij . Ook NH |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook hier is het wit en glad.de gemeente is het regenwater en riool aan het scheiden en nu ligt er een greppen van 1 meter diep rondom ons huis,vorstverlet!! Even uitkijken met naar buiten gaan.oke
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben 's ochtends niet toerekeningsvatbaar. Stond een blauwe personenwagen te krabben terwijl ik momenteel in de witte combo van zoonlief rij. En zelf hebben we een rode opel....
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
maar toch wel iemand blij gemaakt dat zijn auto al gekrabd was.
|
|
|
|
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahahaha goedemorgen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is het frisjes, de sneeuw is al bijna weg, ligt alleen nog op de trottoirs. Voetgangers bestaan niet in Apeldoorn, alles is op fietsers berekend.
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Dat was echt!! vroeger toch beter,,iedereen maakte zijn stoepje schoon! |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Twente: Laagje poedersneeuw.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Man ruilt op maandag en dinsdag de brommer in voor de auto, woensdag thuis werken. Dinsdag voorspelden ze van alles maar er
kwam niets, op donderdag zeggen ze we verwachten dat het droog blijft - dus de huisband steekt de neus buiten de deur en denkt
há lekker op de brommer. Toen ik opstond was het wit, dus je mag je bedenken wat ik dacht . Nu smelt het allemaal een beetje weg
en hoop ik dat hij thuiskomt voor het allemaal weer begint aan te vriezen. Volgens hem is het allemaal niet zo erg, want vanochtend
was er weer een auto uit een zijstraat komen knallen zonder op de rest van het verkeer te letten. Nou heel geruststellend denk ik dan.
Toen ik zelf nog regelmatig brommer reed maakte ik me minder zorgen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Engeline, wij hebben in de buurt bijna allemaal woonerven, dus je eigen voortuin en dan de openbare weg, waar alles door elkaar loopt en rijdt. De gemeente strooit wel op die weg en op fietspaden en straten en vroeger kon je dan gerust op het fietspad lopen, als het glad was, maar nu met die scooters is het toch linke soep.
lw was hij vóór de gladheid binnen? Het is nu wel knap koud. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |