Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rustig

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rustig
    Posted: 20 Februari 2015 om 09:22
Wat is het rustig op de forums ,ik denk dat iedereen op ski verlof is ,(gelijk hoor) Clap
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 09:52
of knutselverlof want het is krokusvakantie zowel hier als in Nederland
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 11:28
of binnenshuis schilderen, en schoonmaken
oant Sjen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 12:04
Hier (midden nederland) is het volgende week vakantie. Mijn jongste heeft vandaag studiedag en is thuis.
Hij wilde graag naar de roemenie kringloop en hebben daar flink gescoord: 10 dvds, een stapel stripboeken, een tennisracket in hoes en het baantjer spel. De oudste is gek van baantjer dus ik hoop dat het in de smaak valt.

De spellen en puzzels bekijk ik gelijk en we controleren of het compleet is. De dvds worden goed gecontroleerd op krassen en de strips op missende bladen, beschadigingen of penkrassen.

Er stond zo n leuk ouderwets rieten poppenwagentje en die heb ik zowaar kunnen weerstaan.

Leuk uitje gehad en met een leuke buit thuisgekomen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 14:01
ik weet niet hoe het ginderboven in Nederland is, maar hier is het al heel de dag grijs met regen en af en toe motregen. Is geen motiverend weer om te poetsen vind ik en schilderen al helemaal niet omdat er niet voldoende licht binnen komt.

Als het ginder blauwe stralende lucht is, profiteert er dan van.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 15:08
ook hier is het triest weer.
maar als het mooie weer aankomt zijn wij wel klaar.

oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 15:10
dat is ook weer waar.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 16:52
Heb het juist extra druk gehad afgelopen week en daardoor niet zo veel tijd voor het forum.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 17:57
Druk op het werk deze week. Kinderen naar striptekenkamp zodat ik goed door kon werken. Ze hebben me hun strip net getoond, en ik moet zeggen het zijn kunstwerken geworden. Ik kon helaas geen touw vastknopen aan het verhaal, maar ze hebben het prachtig gevonden dus we zijn allemaal tevreden. huisband had een dag vrij genomen om alles gereed te maken voor de aanstaande moedergeiten, ze staan nu apart met een mooie droge stal voor henzelf, met dikke laag comfortabel stro om te bevallen. Hij had wel de verkeerde dag uitgekozen, de hele week droog geweest en precies nu een verschrikkelijke dag met afwisselend mot- en harde regen.
Qua handwerken ook rustig, ik heb nog bijpassende wanten gebreid bij mijn zoontje zijn groene muts, en ben nu nog een patentsteek sjaal aan het breien van fluogaren bijpassend bij de muts, wanten en sokken van mijn dochter maar dat gaat natuurlijk niet snel met patentsteek. Ben hem eigenlijk wel een beetje zat, wil aan de lente beginnen maar ik ben bang dat hij dan nooit afkomt. Ondertussen brandt die AH tas. Heb al verliefd naar de scheepjes StoneWash zitten kijken maar dat wordt wel een duur grapje. In de voorraad zitten nog wel verschillende geschikte bollen katoen, maar dan moet ik denk ik eerst de projecten af maken waar ik ze voor gebruik, zodat ik weet wat ik over heb.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 11:51
O Katinka! jullie krijgen baby geitjes.Wij hebben maar 1 geitje, Siepi)(andere is overleden) en hebben tijdens de kerstdagen een bok(Sjefke) te logeren gehad,Helaas na 2 echo's is ze niet drachtig.jammer!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 12:49
Ik kijk wel elke dag een paar keer, maar als het zo stil is, heb ik vaak geen zin om kringen in het water te maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 14:46

Had n verjaardag en ben bij mijn moeder geweest. Van zo'n bezoek moet ik meestal even op adem komen, want mijn hoofd

zit na zo'n bezoek vol met allerlei gedachten en die moeten allemaal weer op zijn plek.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 15:34
Originally posted by engeline engeline wrote:

O Katinka! jullie krijgen baby geitjes.Wij hebben maar 1 geitje, Siepi)(andere is overleden) en hebben tijdens de kerstdagen een bok(Sjefke) te logeren gehad,Helaas na 2 echo's is ze niet drachtig.jammer!

Goh een echo, wist niet eens dat ze dat deden bij geiten? Wij hebben de bok (hij heette Karel) in oktober/november een maand op bezoek gehad en verder rustig afgewacht. Nu is er eentje met flink opgezette tepels en een enorme buik, en de andere heeft eenminder dikke buik maar een duidelijke asymmetrische uitstulping aan de rechterkant. Daaruit concluderen wij zonder duur dierenartsenbezoek dat het waarschijnlijk gelukt is. Ze zouden ergens moeten bevallen tussen 25 maart en 25 april (5 maanden min 5 dagen na bokbezoek) dus als er dan nog niets is gaan ze terug bij de rest van de kudde.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 18:17
Als het rustig op het forum is zijn jullie wel heel druk bezig allemaal ,met kindjes en geitjes en wat nog allemaal, ik ben wel benieuwd hoe de geitjes het verder doen hoor Wink,Heeft iedereen dieren in huis of buitenhuis????,Ik heb mijn poes moeten laten inslapen ,en nu (bij toeval) een kanarie vogel in huis van een vriendin die er niet meer voor kon zorgen,hij is al 5jaar maar fluit de ganse dag ,als ik maar voor iets of iemand kan zorgen ben ik gelukkigThumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 19:23
Manlief is best ziek dus heb het daar druk mee. Daardoor ook meer werk in en rond huis want we doen normaal alle werkzaamheden eerlijk delen, dat gaat nu ook niet natuurlijk.
Ik kijk wel regelmatig rond op het forum en heb daar plezier in.
Breien en haken daar komt het niet echt van momenteel. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 19:33
spannend Katinka!.voor ons was dit de eerste keer.Sjefke is ook 4 weken geweest .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 19:48
Mijn veestapel bestaat uit twee konijnen, die gisteren weer eens naar hun jaarlijkse APK mochten (vaccinatie en algehele check).
Weer geslaagd, ze mogen weer een jaar doorhoppen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns