wol gezocht hema |
Reageer |
Autheur | |
breimuts1969
Newbie Lid sinds: 22 Februari 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Februari 2015 om 14:10 |
Hallo allemaal
ikben een stola aan het haken met het south bay motief maar nu heb ik te weinig wol. wie kan mij helpen. het gaat om een leverkleurige wol van de hema merk bulky artikelnummer 45100502 alvast bedankt voor de moeite
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee dat heb ik niet, ik hoop voor jou dat iemand je kan helpen. Kijk vooral ook op MP. Wel staan er op de doos tips hoe je op een nette
manier de wol die je hebt kunt combineren met een andere kleur (zelf even zoeken met de geadvanceerde zoekfunctie
want dat is al wat langer geleden)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je de Hema zelf al gevraagd of ze het in andere filialen hebben?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |