Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het dagmenu

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Het dagmenu
    Posted: 19 Februari 2015 om 17:03
Ik kan het topic niet meer vinden. Dus maar een nieuwe. Wij eten gebakken aardappeltjes, die te klein waren om te schillen, dus die staan nu even in de schil te koken, waarna ik ze in keine plakjes snijd en bak. Daarbij fricandeau uit de slowcooker met pruimensaus. In groente heb ik vandaag geen zin, die pruimen tellen toch wel mee? Toe een cheesecakje van Lidl, die vandaag de Amerikaanse week begint. Ik heb ook lekker maple syrup, pancakes en blueberry- en cranberygelei gekocht. En ze hadden het balanceboard nog van twee weken terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2015 om 18:46
Wij hadden gekookte piepers, spinazie a la creme met gekookt ei en een visschnitzel. Vla toe.

Bak je nog wel eens brood magtelt? Ik lees het niet meer van jou
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2015 om 20:14
Boontjes met puree en een kaasburger, gewoontjes maar lekker.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2015 om 21:25
nasi met een gebakken eitje en kroepoek
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5766
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2015 om 21:25
witlof sla, gekookte aardappels met tartaartje en uiensaus.
morgen worteltjes met gehaktschnitzel en gekookte aardappels.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 08:31
De broodmachine staat nu net een Waldkorn van Koopmans te kneden. Herrie dat dat ding maakt! Maar straks lekker vers brood.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 14:34
kofta
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 14:59
Wij doen het vanavond makkelijk. Ik rij na het werk even langs de Chinees.
Manlief is zoonlief + vriendin op gaan halen van Schiphol en is nu net op de terugweg. Moet nog een paar uur rijden en heeft dan geen puf meer om nog in de keuken te gaan staan.
Heb nog wat voorbereid voor het, in Thailand, verloofde paar:
Het gehaakte diertje is het resultaat van de Valentijsmysterie op de facebookpagina Mysterie haken. De hartjes aan de lamp zijn de vleugeltjes van het beestje in verschillende woldiktes. Had eerst een patroontje geprobeerd waarvan eerder hierop het forum een link was geplaatst maar dan kwam ik niet zo snel uit.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 15:09
aaah smelt smelt
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 16:54
ziet er romantisch uit....
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 19:26
Leuk !
(maar denk je dat ze na een paar weken Azie niet liever Hollandse pot hebben dan chinees? Dat had ik destijds wel... snakte naar een stamppot)

Speakin' off... Bij ons op het menu vandaag: Kapucijnerstamppot!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 19:59
JokeP: leuk gedaan. Ik weet dat mijn ouders na 6 weken bali gelukkig waren met een stamppotbuffet.

C4th: kapucijnerstamppot? Hoe maak je dat?

Op vrijdagavond eten wij in etappes door halen en brengen voor sport. De mannen hadden bapao broodjes met gekruide kip erin; zijn nu voor de helft bij c1000.
Ik had bruine bolletjes met gekookt ei.

Ik heb de broodbakmachine uit de mottenballen gehaald en deze staat nu een heerlijk bruin rozijnenbrood met kaneel en honing te bakken. Ik gebruik overal bruinbrood mix voor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 12:43
Er ligt een varkensrollade te sudderen, daar komt vanavond prei of sugarsnaps bij met gekookte aardappelen. En straks ga ik een Waldkornboterhammetje snijden, met kaas en een bakje komkommer van gisteren er bij. Gisteren had ik kipstukjes ingewreven met citroensap en bestoven met bloem. Gebakken en toen pas de kipkruiden van Herman de Blijker gestrooid, heerlijk waren ze. Met gebakken aardappelen, komkommer en tricolore tomaten, geel, oranje en rood.

Ik heb een paar toetjes van de Amerikaanse week van Lidl staan, cheesecake met mango en bessen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 14:50
Gisteravond improvisatie diner. Twee overheerlijke haringen, ontdooide soep (courgette) en wat crackers en vooral veel drinken, want na
een autorit van bijna 3 uur (beetje file hier en daar) was ik uitgedroogd.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 15:58
@jips: Ik mail je het recept wel even
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 16:02
rare combi vandaag snert uit de vriezer en een loempia.verder heerlijk op de bank,benen er ook op,bezig met alweer een tas,nu voor dochter Sanne die zo jarig is.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 16:30
C4th: recept ontvangen dank je wel

Wij hebben vandaag papas enige kookdag in de week. En hij bakt iedere zaterdag patat met snacks
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 19:50
Ook niet vervelend Jips.

Zaterdag is bij ons meestal bami.
Bamigroenten kopen we sinds het een jaar geleden een keer op was niet meer, we snijden nu lekker zelf. Verse spaanse peper voorlopig even vervangen door wat gemalen gedroogde spaanse peper uit eigen tuin.

Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 19:57
Bij ons was het witlofschotel met boursin, hamreepjes en kaas. Mmm.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 20:53
De Delhaize had weer echte Zwitserse fondue-kaas in de aanbieding. Wel wat te zuinig geweest met de maizena dus het is wat rubberachtig geƫindigd.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns