Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kantrand voor nagemaakt gehaakt jurkje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kantrand voor nagemaakt gehaakt jurkje
    Posted: 25 Februari 2014 om 21:07
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 21:23
Dit kun je misschien beter bij het sancho forum vragen denk ik Judy
het is wel een mooi plaatje 
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 21:26
Dank je wel voor de tip! Ik ga het vragen in het sancho forum. Ik heb me net al geregistreerd. Ik wist niet eens dat zoiets hier bestond. 

Ik ben al  jaren bezig dit jurkje na te maken (aan de rok bezig wat betreft het haakwerk) en al die tijd ben ik al op zoek naar een zelfde stukje stof voor de mouwen. 

de tule stof met ruitjes en stipjes ben ik net achter gekomen heet; russian netting. Is er hier ergens in Nederland een online bruidsstoffen zaak die dit verkoopt?
groetjes,

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 19:32
haak werk is na 5 jaar af en aan haken af. De stof voor de bovenkant van het jurkje eindelijk een paar maanden toevallig gevonden in de kringloop winkel. Een stukje van een gordijn. 

http://images4-b.ravelrycache.com/uploads/swan/283727083/point_d_esprit_gordijn_juiste_medium2.JPG

Echter nu ben ik nog steeds op zoek naar het kant wat onderaan de jurk zit. Wie heeft enig idee waar ik dit kan krijgen. 

Volgens mij zat een soortgelijk kant aan mijn bruidsjurk 35 jaar geleden. Maar die heb ik niet meer. 

groetjes,

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 19:46
Frida´s Creations

Probeer daar eens, ze heeft heel veel kant en is een schat van een mens. Ze zal je zeker proberen te helpen.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 19:00
Hoi Cozz, zal contact met haar zoeken. Dank je wel voor de tip. 
groetjes,

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 19:55
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns