Wijzen uit het Oosten |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 09 Maart 2015 om 19:03 |
Onze buurman kwam vragen of we op zijn band wilden stemmen, hij heeft een loflied op Gelderland geschreven en doet mee in een competitie. Zijn band heet rjrootz, het liedje In 't oosten, rj rootz feat Elène Vaye. Je kunt hem vinden op Facebook en You tube, en dan kun je op hem stemmen. De dwazen uit het westen, noorden en zuiden mogen natuurlijk ook hun stem uitbrengen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die Elène Vaye ken ik niet maar ik heb het liedje gehoord en ik vind haar stem te hoog. Maar wat ken ik ervan. Als het the voice is dan zeg ik dikwijls amai dat klinkt vals en de commentaar van de jury is dan : zuiver en toonvast.
Maar het boenke boenke muziekske vind ik wel tof. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |