Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

In de boodschappentas

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: In de boodschappentas
    Posted: 24 Februari 2015 om 15:14
Net boven het bezuinigingstopic, dat komt slecht uit.

Ik ergerde me de laatste maanden groen en geel, dat veel producten in de supermarkt voor mij te hoog staan. Aldoor vragen aan een medewerker of lange klant is zó vervelend. Dus ik heb een opvouwbaar opstapje gekocht. Ik moest mezelf al 3 maanden redden en nu kan ik me altijd redden. Het kan 150 kilo dragen dus ikkke plus wat ik grijp zakken er niet doorheen.

PLus 2 Mandala kleurboeken, Gaudi en Van Gogh bij Euroland,plus 3 gemeleerde roze katoen van Action, en in de Wibra (centrum van Apeldoorn) was weer Fenna. Een doos vol minus 10 blauwe en 8 roze. Niet allemaal tegelijk rennen! En de Vlaamse frietzaak links laten liggen!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 18:43
Of je moet eerst de friet nemen en dan rennen, dan ren je het er weer af LOL
Ik heb bij ons niet meer gekeken. Ik heb de fel gekleurde regenboog en daar ben ik nog een south bay shawlette aan het haken (bijna af) en dan ligt de donkere regenboog er nog. Ik hoop dat het lekkerder breit dan haakt Embarrassed
Goed idee, Magtelt. Ik hoor bij ons de kleinere mensen ook wel eens mopperen. Jullie waren vroeger gewoon niet ondeugend genoeg Wink

Ik wel, ik ben 1,82m en kan overal zelf, ook vaak zonder trapje of opstapje, zelf bij Smile
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 18:59
Bij de plaatselijke Colruyt hebben ze heel aardig en behulpzaam personeel, bovendien staan er overal opstapjes klaar. Maar ja, er is geen plaatselijke Wibra.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 19:07
Die nieuwe koeling kasten, eerst de deur open doen en dan helemaal bovenuit iets willen hebben dat al meer naar achter staat - argh
Ik zie mensen er wel eens in klimmen, maar dat is niet erg hygiënisch wel ?

Wij hebben ook geen Wibra, moet je een dorp de ene of andere kant voor op. Maar echt erg is dat ze in dat ene dorp een euroland hadden.
Met de nadruk op hadden, diep triest vooral als ik dan hier weer lees wat Magtelt daar scoort Unhappy

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 21:10
In de Wibra heb ik geen probleem met hoge wolschappen, ze hebben daar bezemstelen, dus ik pak er één en jens de wol uit de kast, zó in mijn mandje. En dan zet ik de steel weer netjes terug.

Tja lw1463, vaker naar A'doorn komen, dat is het enige wat er op zit. Euroland, Voordeelboekwinkel, Zeeman, Wibra, Hema, Action, allemaal dicht bij elkaar, plus dan nog die Vlaamse friet.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 21:13
En koffie & goed gezelschap -
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 21:16
Ja, wij kunnen best een paar uurtjes doen of we beschaafd zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 22:31
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Tja lw1463, vaker naar A'doorn komen, dat is het enige wat er op zit. Euroland, Voordeelboekwinkel, Zeeman, Wibra, Hema, Action, allemaal dicht bij elkaar, plus dan nog die Vlaamse friet.

Ha, die Vlaamse friet gaat hier tenminste ook lukken!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 09:56
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

In de Wibra heb ik geen probleem met hoge wolschappen, ze hebben daar bezemstelen, dus ik pak er één en jens de wol uit de kast, zó in mijn mandje. En dan zet ik de steel weer netjes terug.

Dat is verleidelijk. Ik begin emigratie naar Apeldoorn nu toch serieus te overwegen Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 17:01
Vroeger was het de stad met de meeste regen van Nederland, maar die titel zijn we kwijtgeraakt. Het valt best mee.

Ik heb vandaag twee keer op het opstapje gestaan bij AH, voor zoute en zoete boterkoekjes en cappucinopads. Het bevalt uitstekend, jongens, ik leek wel een reus.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 19:54
Maar voelt dat niet stom dat je zo'n ding meezeult ?
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 21:38
Vast wel maar je ergert je groen en geel als je alweer ergens niet bij kunt hoor. Kan ik over mee praten helaas.
Gelukkig heb ik een lange man, die kan overal bij hehe
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 21:49
Ik zie Magtelt, dat jij je klassiekers kent: de reclamefolders ;-) mijn gang morgen is ook naar de Voordeelboekenwinkel voor de Gaudi- en Van Gohkleurboeken...vorig jaar in Noord-Spanje in een prachtig Gaudi-huis geweest, bij toe-val dus Barcelona hoeft niet meer voor ons ;-)
De Wibra zal wel weer uitverkocht zijn w.b. Fenna..op Facebook lees je precies waar in het land de voorraad aangevuld is...bij een Fenna-groep...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 22:48
bij mij de wibra ligt vol met fenna, nieuwe kleuren
ik vind het niet zo lekker brteien, vrij duur en ik twijfel of het lekker draagt
daarbij mag ik van het hoofdkantoor geen wol-actie houden daar Thumbs Down dus ik ben van plan wibra voorlopig behoorlijk stom te vinden Unhappy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2015 om 12:13
Mijn man is 1.92, maar nu die vanaf november thuis zat met de voet omhoog, moest ik mezelf redden. Het opstapje is opvouwbaar, met handvat, het staat gewoon in de supermarktkar, tot ik het nodig heb. No problemo. En grijparm is te lang, veel te lastig om mee te nemen, ik heb er één op zolder voor de was en in de keuken voor lichte dingen. Ik laat ze nog wel eens halverwege vallen, dus geen breekbare waar.

Als je boven de 60 komt, geneer je je nergens meer over. Bij de één zal dat vroeger komen dan bij de ander. Ik vond het niet erg om te vragen, wel om te wachten tot er een lang persoon in de goede gang opdook.

Ik vond Fenna heerlijk om te haken en knoken. Het is zo'n zachte warme soepele sjaal geworden.

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2015 om 18:38
Ik vind Fenna ook heerlijk breien! Het lijk wel dat daar waar dus geen Hobbydoos Fenna fan (grappige woordvolgorde trouwens) woont de meeste Fenna wordt geleverd Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2015 om 08:23
Gisteren kreeg ik van een vriendin een grote tas met wol, dikke voor een poppenreiswieg, dunne blauwe en witte voor poppenkleren en twee sjaaltjeswollebollen.

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2015 om 08:24
als iemand wat nodig heeft en het kan afhalen of ook de verzendkosten wil betalen, wil ik het gerust voor je kopen. laat maar weten.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2015 om 20:31
6 bollen (2 per kleur) van de nieuwe kleurtjes Bianca bij de Wibra.
Ze zijn super leuk!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2015 om 13:45
Bij ons lagen 4 nieuwe kleuren Bianca, waarvan er van 2 kleuren ieder 5 bollen in mijn tas sprongen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns