Boeken, hobby |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Maart 2015 om 16:48 |
Ik ga 2de paasdag op een vlooienmarkt zitten en ik was al bezig spullen en boeken klaar te zetten. Nu vond ik een aantal boeken die zijdelings met onze hobby te maken hebben. Als iemand ze wil, kan die ze tegen de portokosten krjgen. Sommige zijn wel zo zwaar dat ze het volle pond gaan kosten. Hier komt de lijst:
A pictorial history of costumes, zwaar, kleding door de eeuwen heen in plaatjes. Costume patterns and design, zwaar, folklore. 500 years of textile, zwaar, kleding en textiel door de eeuwen heen. Kleding door de eeuwen heen, zwaar. Toekomst en traditie, 150 jaar Tesselschade/Arbeid Adelt, middelzwaar. Jeans Levi's story, 1990. Kleding, uit de serie Vroeger en Nu. Mode in de 20ste eeuw, Leontien van Beurden. Wat gebeurde er na Quant en Courrèges? Ellen Eggels, 1990. Modetekeningen, 2 boeken. Ik kan ze ook bewaren tot de hobbydoosdag. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook mijn haak- en breiboeken uitgezocht en heb een stapeltje liggen die ik niet gebruik. Ik heb ze ook klaar gelegd voor de hobbydoosdag
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als niemand interesse heeft, gaan ze naar de paasvlooienmarkt, anders houd ik ze nog even achter tot juni.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dat boek van Levi's leuk ???? Is er in A'doorn nog een tas met mijn naam erop ?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, en het Levi's boek gaat daar nu ook in.
Je kunt het na lezing altijd nog aan de kringloop doneren. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |