Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tv opnemen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tv opnemen
    Posted: 04 April 2015 om 16:16
Wij hadden de laatste dagen een probleem met het kastje dat onze tv opnames moet doen. Ineens waren er helemaal geen zenders meer bechikbaar. Nu blijkt dat door de verandering van UPC naar Ziggo waarschijnlijk iets veranderd is. Ineens krijgen we Guide Plus. We hebben het kastje helemaal opnieuw moeten instellen en de aanwijzingen waren abacadabra. Het is geen kastje van UPC, KPN ofzo, gewoon gekocht bij de elektrawinkel. Wij kijken nog steeds analoog op een 15 jaar oude Pal plus.

Zijn er meer boze kijkbuismensen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 12:29
Nee, hier was duidelijk aangegeven dat Ziggo een zenderwijziging zou krijgen ivm samengaan met UPC. Duidelijke instructies per mail gekregen (maar was zo simpel dat ik die niet eens nodig gehad heb).
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 12:53
Klopt, ik heb het ook via de mail gekregen en ook nog eens via de post. En, hier in het dorp heeft een tijdje een wagen van Ziggo gestaan waar je hulp kon krijgen. Maar hier ging het ook gemakkelijk, we hebben geen hulp nodig gehad.

Alleen, er zou ook een SBS9 zijn, geen idee waar die zit (heb er trouwens ook nog geen moeite voor gedaan).
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 13:39
Nee - mij heeft geen tv, alleen een puter die 1,2 en 3 kan ontvangen LOL
T heeft zeker net zo lang gewacht tot vlak voor het voeballûh en toen was het huis zeker te klein - zoiets ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 14:06
hadden bericht gekregen van Ziggo Alles zou op zwart komen . Ik gekeken 1 2 en 3 deden het dus niet verder gekeken .
Mail van schoonzoon of we nog konden kijken . Dat was dus zo . Later bleek dat andere zenders er niet waren . Jammer want we kijken graag naar de BBC . Zondag kwam schoonzoon en is anderhalfuur bezig geweest om de boel weer op orde te krijgen . Digitaal met een kaartje in het toestel .

De zaterdag daarop weer alleen 1 2 en 3 . Zondagmorgen Ziggo gebeld om te vragen of de servicebus kon komen( had de bus al een hele ochtend bij buren verderop zien staan in de dagen ervoor ) . Mevr heeft u al wel kunnen kijken ? Dat was het geval zet u dan even RTL 4 aan dan geef ik een signaal door . En jawel alles deed het weer . Allen het doorgeven van het adres was genoeg .Ik heb nog aan bananasplit gedacht
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 14:09
Mijn hubby was ook ''des duivels''..: we waren vorig weekend weg met de kids en hij had Formule Zoveel ingesteld want fanaat... geen krant mocht er ingezien of journaal gekeken want hij wilde alles zien zonder de uitslag tuurluk .. komen we thuis, kijkt ie meteen naar de beeldbuis: NIX OPGENOMEN... UPC gebeld en daar zat een dame die van toeten nog blazen wist laat staan van zenderwisseling...na een dag komt hij achter die wisseling en nog een dag later krijgen we een brief dat UPC naar Ziggo gaat en dat de zenders gewisseld zijn, slim bezig..alla..never a dull moment maar slordig is het wel van onze Joe Pie Sie ..
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 14:32
hee Janne marie SBS9 is te vinden op kanaal 28 dat heb ik voor je op gezocht ik hoop dat je het kan vinden leuken films trouwens
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 14:43
en nu kan ook ook niet meer naar UPC-mensen mailen..wèèèèh, mijn mail naar jou kwam terug Magtelt . . grrrrrr

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 14:57
Bel dan naar Ziggo die zijn ook op zondag bereikbaar .
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 15:18
Volgens mij is de avatar van Janne Marie verdwenen bij de samenvoeging van UPC en Ziggo. Ik zie hem niet meer tenminste. 
Wij hebben Delta en Zeelandnet. Zelden problemen gelukkig.

ps Is het bij jullie ook zo'n prachtig weer?
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 16:18
Prachtig .

Net terug van een heerlijke wandeling .
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 16:46
krijg ''alle'' mails van mensen met een UPC-emailadres terug, zullen ze wel weer moeten omzetten waarschijnlijk .. daarom heb ik sinds de vorige providerwisseling een gmail-adres aangemaakt, dat neem je tenminste steeds mee . .en heerlijk ff int zonnetje zitten haken aan 1 van m'n omslagdoeken, kehb er zo'n 4 op de naalden staan .. hoezo verslaafd . . . maar de wind is hier int westen ijs- en ijssssskoud. . .

Marlene aka nldutchy
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 17:21
ach die ziggo, had ons ook te grazen, zenderwisseling bla bla bla, zouden een brief krijgen hoe en wat, is nog steeds onderweg denk ik, gelukkig vond mn man iets oop hun site en heeft t kunnen regelen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 18:45
Dank je koffiebuikje :)

Nee Hulten1, ook alle foto's waren van mijn weblog verdwenen en daar stond de avatar ook op (als concept dus niet zichtbaar op het blog). 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 18:54
Zo, gelijk maar een nieuwe avatar gemaakt.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 19:01
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

en wat een leuke!!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2015 om 15:30
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Das een goeie
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2015 om 15:33
Hier geen tv geneuzel, maar wel crashte gister de laptop Cry Ik was al ten einde raad, maar hij doet t weer - sjoh bloed zweet en tranen.
Het laatste wat ik er mee gekeken had was de 1e film van Harry Potter geweest ??? Betoverd geraakt ben ik bang Evil Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2015 om 11:56
Het is knudde met een rietje en huilen met de lamp aan. Nu moet elke film en ander programma helemaal ingeprogrammeerd worden.

Vaak merken we ook dat Internet trager wordt en dan komt er een telefoontje of we sneller internet willen hebben. Dan zeggen we dat ze het oude maar terug moeten doen, we gaan niet extra betalen voor hun wanservice.

De mail blijft ook moeilijk doen, net wilde ik eentje versturen en ineens waren alle mapjes leeg. Dus of die nu verstuurd is, weet ik niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2015 om 13:34
ik heb geen mail gehad van je Maggy ;-)))))

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.844 seconden.
Lang Yarns