weer een mislukking |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 April 2015 om 10:26 |
De Spring Plumage was geen succes, deze kat nu ook niet. Wat een raar beest is het geworden (de harige grijze rechts):
![]() Ook had ik net genoeg garen om hem zover af te krijgen, er is niets over voor de pootjes en de staart. Ik ga er ook geen garen meer voor kopen, voor dit mislukte beest. Trouwens, een bol kost 7,55 dus mij te duur alleen daarvoor. Nu heeft dat kreng me al 15,10 gekost (ogen en neus niet meegerekend want die had ik nog). Voor deze kat moet je soms twee steken samenbreien maar ook soms 2 steken gedraaid samenbreien en dat laatste lukte me niet met dit garen, daardoor loopt hij niet goed op zijn rug. Zucht, vanaf nu gaat toch niet alles mislukken? En heb ik toch niet steeds een beetje garen tekort?
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hij heeft idd meer weg van een koalabeer, en die hebben geen staart en hele korte pootjes, dus die zie je toch niet.
Is wel zonde van die dure wol, dat wel. en gewoon grijze effen pootjes en een staart eraan? Dan had je zogezegd geen garen tekort. Ik ben er zeker van dat het volgende project een bjoetie wordt. |
|
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Ik vind hem wel grappig
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
ach , dat kan je soms treffen, dat t resultaat wat tegenvalt, en inderdaad, gewoon afmaken met ander garen, is best wel iemand die t fluffy beest geweldig vindt om mee te ''kroelen''
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Toch vind ik hem best wel leuk en ik denk ook wel lekker zacht! Missers maakt iedereen weleens.
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ja, lekker zacht is hij zeker, het is wel heel mooi garen maar ik brei er niet meer mee.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
kan ook niet want hij is op
![]() |
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Als ik duurder garen ergens voor neem denk ik daar altijd goed over na, op sokken bespaar ik eigenlijk nooit. Maar voor huis tuin en keuken
breisels neem ik goedkoper garen - dat mag ook wel, want ik heb een tijdje een royal verslaving gehad
![]() En iedereen heeft wel eens dat een werkstuk niet dat geworden is wat hij / zij hoopte
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
lekker pluizig diertje, je kan hem altijd aan een kind of volwassenen geven die hem leuk vind.
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Als we op de hobbymarkt staan met onze knuffels, zijn we soms verwonderd als sommige mensen onze "mislukkelingen" super vinden en die dan ook kopen.
Ik vind die kat wel wat hebben, is een "specialleke"
![]() |
|
Grx
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
vindt hem heel leuk
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Is best grappig.
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Is toch mooi en zacht als kussentje,die andere poezen zijn ook mooi hoor
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Ja Bep, met dit garen kan het niet dat is op, maar ik ga er ook niet bij kopen voor de staart en poten.
Hij staat nu op de rug van de bank en ik vind het wel best. Lelijke mensen worden ook niet weg gegooid (gelukkig maar).
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Ik vind hem leuk. Je hebt ook staartloze katten. En de poten heeft hij ingetrokken, hij ligt lekker opgerold te slapen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |