Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Saai

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Saai
    Posted: 09 April 2015 om 12:28
Ik vind het forum knap saai, hoewel ik nog automatisch elke dag even kijk. Mijn animo om iemand te helpen is dan ook niet groot. Vragen over technieken vind ik boeiend, maar patroon vragen laat ik links liggen. Ik zal best in een aantal bladen poncho's met mouwen hebben, ik heb zoveel bladen. Maar zin om dat alles door te nemen, urenlang, voor iemand die na twee jaar nog Groupie is? Nee, geen zin en zonde van mijn tijd.

Ik weet niet wat Newby's van ons verwachten. Krijgen ze een paar links door, dan zijn het "niet zulke leuke patronen", moeite gedaan voor niks. Nou daar zaten we op te wachten daar worden we reuze enthousiast van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 17:26
Ja jammer hé 
Groetjes Maria
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 17:46
Ik ben het met je eens Magtelt, het was altijd veel gezelliger. Topics bloeien snel dood en er wordt weinig gepost.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 18:56
Het was inderdaad vroeger gezelliger. Maar ik kijk toch iedere dag. Ik vind het leuk om te kijken waarom iets niet lukt en dan te helpen als het kan. Daar beleef ik mijn plezier. Of iemand daarna niets meer van zich laat horen, jammer dan, ik heb mijn plezier er aan beleefd.
Ik vind het leuk om te kijken naar de creaties die men gemaakt heeft en te showen wat ik zelf gemaakt heb.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 21:16
voor mij is dit forum ook een bijna dagelijks ''ding'' .. ik reageer niet overal op maar geniet vooral van de persoonlijke posts, zoals de kattenverhalen... heeft nix met handwerken vandoen maar toch ;-) en ik verbaas en verwonder me telkens als er een vraag over een patroon wordt gesteld en er wordt dan met kennis van zaken uitleg gegeven, poeh hé. .
En w.b. de vragers en binnenvallers : sinds ik met Renske daarover mailde en zij vond dat ze dit forum als een vraagbaak ziet, reageer of zoek ik alleen maar als m'n spreekwoordelijke pet goed staat wat dat vragen betreft en meestal staat die achterstevoren.. vooral vanwege de ''insteek'' van R. maar genoeg daarover....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 22:35
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 09:22
Ik kijk iedere dag een paar keer op het forum. en vind het ook saai.
de vraag is ..........wat kunnen we er aan doen om het weer op te krikken.
oant Sjen
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 09:32
voorjaarsdipje?
misschien gewoon even een rustige periode! straks staat t forum weer te schudden op zn grondvesten! wat zijn grondvesten eigenlijk?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 09:54
fundament
oant Sjen
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 11:21
Wat ik vooral storend vind zijn die mensen die een vraag droppen, denken dat wij dan direct in "het gareel" springen om hen te helpen en vervolgens zelf geen actie meer ondernemen en ook niet meer op het forum te vinden zijn.
Wij zijn allen best bereid om te helpen maar als het zo moet dan natuurlijk niet.
Toen ik een vraag had ben ik in ieder geval wel heel vriendelijk door een aantal dames geholpen waarvan ik nog steeds profijt heb!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 11:57
Het frappante vind ik dan Dilianne dat als je een nieuwe mensen hebt die vragen droppen ze nog beledigd zijn ook als t antwoord niet snel genoeg komt bijvoorbeeld. Maar mensen die net als jij iets langer blijven hangen die zien t gebeuren en keuren t net zo af. Het is en blijft ontzettend onbeleefd natuurlijk dit gedrag. Maar het zal te maken hebben met het internet waar je heel anoniem kan blijven en het nauwelijks gevolgen heeft.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 13:26
Originally posted by Cozz Cozz wrote:

Het frappante vind ik dan Dilianne dat als je een nieuwe mensen hebt die vragen droppen ze nog beledigd zijn ook als t antwoord niet snel genoeg komt bijvoorbeeld. Maar mensen die net als jij iets langer blijven hangen die zien t gebeuren en keuren t net zo af. Het is en blijft ontzettend onbeleefd natuurlijk dit gedrag. Maar het zal te maken hebben met het internet waar je heel anoniem kan blijven en het nauwelijks gevolgen heeft.

Sommige mensen zijn ronduit a-sociaal op het internet,hebben volgens mij van huis uit geen fatsoen meegekregen Cry
Groetjes Maria
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 19:21
Gewoon niet reageren dan gaan ze vanzelf weg.
In d begintijd van internet zat ik veel op usenet (ja ik ben een fossiel) daar was het net zo. Alleen reageren op wat je leuk vind, en wat je niet aan staat gewoon doorklikken. Er zijn overal idioten en/of vervelende mensen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 21:43
Nu moet ik zeggen dat ik wel een iets warmer welkom kreeg dan sommige anderen hier. Als ik meteen zo'n onaardig bericht als hier in het verleden af en toe geplaatst werd had gekregen...

Nu ben ik vooral blij dat ik wat langer ben blijven hangen. Heb vele leuke patronen voorbij zien komen, heb veel hulp gehad met mijn knutsels en heb zelf ook al leuke linkjes gedeeld als ik ze gevonden had.
De vaste clan hier is toch best wel leuk.

Tja en die haast.. ik kan me herinneren dat iemand hier een vraag stelde en die vraag gewoon tien minuten later maar eens herhaalde omdat ze nog geen antwoord gehad had. Die denkt zeker dat hobbydozen allemaal de hele dag thuis achter de geraniums zitten te fröbelen...
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 23:40
Ik ben nog niet zo lang lid om te weten hoe het vroeger was. Ben blij met het forum. Vraag zelf zelden om hulp maar heb altijd wel bewondering voor het geduld waarmee vaak hulp geboden wordt. De posts van de 'ééndagsvliegen' die om patronen vragen lees ik maar reageer ik meestal niet op. Moet wel vaak lachen om de reacties op zulke vragen.
Verder vind ik het leuk om de creaties te bewonderen en geniet van de reactie als ik zelf wat kan laten zien. Omdat ik fulltime werk vind ik het niet zo erg dat het vrij rustig is omdat ik het anders wegens tijdgebrek niet allemaal zou kunnen volgen en dan merk ik van mezelf dat ik de neiging heb om af te haken (hihi, kan beter iets afhaken)...
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 09:37
Ik vind het hier nog altijd heel leuk ,ik kan onmogelijk elke dag komen ,maar de keren dat ik alles gelezen heb sluit ik af met een glimlachBig smile een Hug aan iedereen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 10:55

Ik vind het spijtig voor je Magtelt dat jij het forum als saai ervaart. Maar ik wil me niet schuldig voelen dat ik het niet gezelliger kan maken. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, ik ben eigenlijk best een einzelgänger.
Ik heb het erg naar mijn zin op het forum, doe leuke ideetjes op, leer een hoop. 
Ik vind het fijn om mensen te kunnen helpen waar ik dat kan en het is altijk leuk om te lezen dat iemand geholpen is. 
Buiten mijn werk en familie heb ik weinig contacten buiten de deur, dus vind ik het leuk om mee te luisteren/kletsen op dit forum, maar ik besteed mijn spaarzame tijd ook graag actief aan de hobby zelf.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 11:56
1 oplossing : Bep reageer als laatste en niet op alles en niet elke dag.
sorry mensen maar ik ben op de moment pisnijdig, ik moet eerder zeggen kaknijdig en niet om dit topic maar in de privésfeer.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 14:17
nu het nijdige al wat gezakt is en ik dit zo terug lees...

efkes uitleg voor de oplossing : ik heb ook al gemerkt dat er mensen afgehaakt hebben met berichten te posten en waarschijnlijk veel 'als gast' meelezen ipv in te loggen en misschien komt het wel doordat ik alles lees en becommentarieer en misschien dat mijn commentaar bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet daarom dat oplossingsvoorstel. Ik ga het in ieder geval proberen en we zullen wel zien.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 14:24
Originally posted by bep bep wrote:

nu het nijdige al wat gezakt is en ik dit zo terug lees...

efkes uitleg voor de oplossing : ik heb ook al gemerkt dat er mensen afgehaakt hebben met berichten te posten en waarschijnlijk veel 'als gast' meelezen ipv in te loggen en misschien komt het wel doordat ik alles lees en becommentarieer en misschien dat mijn commentaar bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet daarom dat oplossingsvoorstel. Ik ga het in ieder geval proberen en we zullen wel zien.
Bep, doe gewoon zoals je gewoon bent. Ik vind het prima. Ik lees regelmatig alleeen als gast mee, gewoon omdat ik geen zin heb om in te loggen. Is er iets waar ik iets over wil zeggen log ik in. En diegenen die wegblijven zijn gewoon de mensen die geen zin, geen tijd, toevallig één keer iets gemaakt hebben maar nog een boel andere hobbies hebben. Niet iedereen gebruikt al zijn vrije tijd in het maken van dingen en dan meteen maar 4 dingen tegelijk!!!! ( Heb je meteen ook minder tijd om op het forum te zijn.)
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.273 seconden.
Lang Yarns