Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De donzige directie

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De donzige directie
    Posted: 17 April 2015 om 12:31
Meteen maar starten met het huisdierentopic. Hoewel katten de enige baas-in-huisdieren zijn, mogen alle andere knuffeldieren ook meedoen.

Gisteren was het weer nekdruppeltjesdag. Midnight rende vanmorgen nog een paar stappen uit mijn buurt, toen ik het flesje Catmilk ter hand nam om hem een toetje in te schenken. Obi duikt ineen op de bank, als ik "zoete poes" zeg en Archie vlucht onder een stoel of bank, als ik een stap in zijn richting zet. Deze comedie duurt soms wel twee volle dagen. Ze worden natter van plotselinge regen of druppels van een handenwasser, die richting handdoek loopt. Maar voor hun valt deze behandeling onder mishandeling. Gelukkig zijn het druppels voor inwendige en uitwendige parasieten, dus we hoeven verder geen akelige dingen met ze te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 14:36
Die van mij ondergaat t lijdzaam en doet daarna alsof er nix aan de hand is. In de auto naar de dierenarts lekker wat
meejanken met de radio, natte zweet poot afdrukken achterlaten op de behandeltafel, terug ook weer meejanken met de radio.
Thuisgekomen, autodeur open deurtje van de kooi open en hup op patrouille. Flex, cool.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 15:23
Onze directie is ook altijd DIEP beledigd door zo'n behandeling. 
Hoe halen wij het eigenlijk ook in ons hoofd om van dat stinkende spul in hun nek te doen waar ze zelf héél moeilijk bijkunnen om het weer schoon te maken.
Wij personeel hebben ook nergens respect meer voor tegenwoordig  Censored
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 15:29
Ben benieuwd hoe lease.hond het zo meteen doet bij de dierenmedicijnvrouw .. Hoop dat haar lampenkapke af mag en ze eindelijk haar vagijntje weer mag schoonpoetsen ... En poes Bjoet kan haar eigen huis en tuin weer in want die zolder.etage hangt haar wel de kattenkeel uit volgens mij ... W.b. het anti.ongediertespul .. : ook dát wordt door poes B. ervaren als mis.handeling en ze is van plan lid te worden van de Partij v.d.Dieren om zo via Kamervragen deze wantoestand aan de orde te stellen ..
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 23:03
De directie van mij bestaat uit twee konijnen... Een van de twee heeft regelmatig diarree, maar vertikt het om hooi te eten.
Ik heb ze gestraft door alleen maar biks te voeren... Moge duidelijk zijn dat een gezellige aaibeurt er niet meer in zit deze week. Zo gauw ik kom zie ik hun achterkant nog net het nachthok in verdwijnen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 09:31
Ik vind soms trekjes van katten, die al in de kattenhemel vertoeven, terug in nieuwe katten, zomaar een kopje dat in je hand rust en niet terugtrekt, of pootjes die zonder nagels even je hand vasthouden. Momentjes voor een traan, die probeert op te komen, plus een glimlach. Want ik dacht dat alles van die lieve kat voorgoed weg was en nu krijg ik toch iets terug.

wat rozengeur.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2015 om 22:29
Nu ik dit allemaal zo lees moet ik denken aan een reclame op tv van de Denkadog brokken,die hadden een reclame met een honden vakbond met zo'n grote engelse buldog als voorzitter genaamd
van der schaaf LOL
Groetjes Maria
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 10:10
Gisteren is er een pennetje uit Midnights voet verwijderd, er zitten er nog twee in en als hij nu op 4 poten kan lopen, blijven die zitten. Hij moet tien dagen binnen blijven, dus hij zit weer in de bench. Van verveling zit hij soms te graven in zijn noodkattenbak, maar hij vindt geen schat. Hij is zelf een schat, zo geduldig en lief.

wat rozengeur.
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2015 om 16:50
ik moest mijn kat pas ook druppeltjes geven. normaal gaat het vrij vlotjes, alleen deze keer spartelde hij wild tegen, ik moest hem echt flink vastgrijpen. gelukkig is het een superlief dier, dus heeft hij niet gekrabt ofzo. wel was hij duidelijk verontwaardigt erna. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2015 om 18:33
Ja, ze blijven nog een dag achterdochtig na zo'n behandeling.

Midnight heeft wel iets heel liefs, als hij speelt. Dan rolt hij over de grond heen en weer en grijpt mijn hand zonder nageltjes. Ik vind dat zo beheerst van hem, meestal weten spelende katten van gekkigheid niet wat ze doen.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2015 om 21:41
Zou Midnight zo lief zijn (geworden) omdat ie zo lang huisarrest heeft en daarom zo goed ''geaard is bij jullie ?

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2015 om 08:46
Het kan, maar Ziggy deed dat ook, arm voorzichtig vasthouden. De anderen zijn ook niet echt krabberig, maar Obi probeert wel eens uit of mijn schoot stevig genoeg is door er met zijn klimijzeers aan te gaan hangen.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2015 om 09:58
ach, mijn Bjoetje ligt in de foetushouding naast m'n toetsenbord nu .. ik smelt. . .

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2015 om 19:52
Kijken met de oogjes, niet met de handen. Geen slapende katten wakker maken, anders gaan ze om eten schooien.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 14:23
Midnight loopt nu geregeld op het zere pootje, maar als hij echt hard wil rennen, doet hij het nog op drie en dan houd ik hem niet bij.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 15:12
kinderen en dieren blijken zó flexibel hè .. ik mocht vorige week onze ''kleinhond'' uitlaten want z'n baasje van bijna 11, die dat gewoonlijk tussen de middag doet, had z'n bovenarm gebroken bij tikkertje spelen op het schoolplein, nix geen gips want waar plak je dat en geen pennen want bij kinderen heelt dat, als het goed is, in 3 weken .. morgen (op z'n verjaardag nota bene) weer foto laten maken om te zien of het inderdaad geheeld is en kan hij zelf z'n beestje weer uitlaten .. mijn donzige directrice blij want dan is de benedenverdieping weer van haar . .

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2015 om 14:02
Ik moest er even naar zoeken, het huisdieren topic en dan heet het ook nog de donzige directie. We hebben uitbreiding van de dierentuin.
Ze zijn al iets groter, maar deze foto is echt Thumbs Up

Nou maar hopen dat het niet allemaal hanen zijn
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2015 om 20:07
Oooh kleine kipkes . . . Inderdaad hopen op vele eieren tzt...toch ?!

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2015 om 20:10
van welk ras zijn ze ?
oant Sjen
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2015 om 22:51
Aahhhh.....lief!!!! Kuikentjes Kuikentjes plaatjes
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns