de laatste loodjes |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Mei 2015 om 10:41 |
vrijdag 8 mei verhuizen we, de dieren en ik
nu wonen we in n chaos huis , kijk ik naar een lege keukenmuur als ik wil weten hoe laat het is, staan de kattenmanden tussen muren van gevuld karton. hoewel zondag de vaste waterdag is, staan de planten te smachten omdat ze morgen zonder water een stuk lichter naar beneden te dragen zijn Sam, mijn lieve en eindeloos trouwe Setter heeft er het minst last van. lui slaapt hij op zijn eigen bank of ligt te kijken hoe ik loop te sjouwen en te puffen. af en toe komt hij naar me toe, duwt zijn kop in mijn hand en kijkt vragend naar zijn 'koek'. als enige in ons 'gezin' onthoudt hij moeiteloos de nieuwe bewaarplaats. gisteren bedankte hij de buurman ineens die hem, samen met mij, drie maal daags de trappen op draagt omdat die voor Sam te zwaar zijn om te lopen. maarja hij is ook al oud en heeft artrose; hij hoeft niks meer ikzelf begin moe te worden en alles doet me pijn.maar ik zie de vorderingen en verheug me op de verhuizing op de kast liggen vier kindertruien te wachten om ingepakt te worden; de laatste van 87 truien bestelling, die we vanaf 23 december breiden. kanjers zijn het, die breisters van mij!! en ook als ik in lisse woon, breien zij gewoon door. geinspireerd door mijn enthousiastme, zeggen zij en mij inspirerend in lisse of nabije omgeving een derde breigroep op te zetten want na verhuizen komt weer rust en na de zomer wordt het weer winter en hebben de kinderen van de voedselbank onze truien hard nodig |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het nieuwe huis makkelijker voor jou en voor Sam? Dan kun je je nog een paar dagen verheugen en dan is het zo ver. Natuurlijk krijg je na de verhuizing het uitpakken. Doe het maar kalm aan. En vast veel plezier in het nieuwe huis gewenst.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach je moet t maar zo zien; alle overbodige ''zooi'' is waarschijnlijk straks weg! gegooid, gegeven, maakt niet uit! alles heeft een nieuw plekje, netjes in de kast! en over een poosje kan je gewoon alles weer vinden! heeft je nieuwe flat een lift?
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, verhuizen is een hele klus hé.
Maar hoop dat je daarna genieten kan van je nieuwe huis. Sterkte met de verhuisdag zelf. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
het nieuwe huis is in een flat met twee liften, dat heeft Sam nodig en ik ook als ik niet langer lift wil spelenvoor Sam
en verder is het ruim en netjes en verheug ik me erop, ook op het uitpakken dan kan ik als een kind blij zijn weer met de lappen die ik ooit kocht maar nog ongemoeid in de kast lagen en vol goede plannen natuurlijk dat ik er nu n beeldschone garderobe van ga maken enzo, haha mn breiwerk heb ik nog steeds op tafel, daar kan ik de verloren minuten mee vullen dankjulliewel |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Suc6 met verhuizen
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
je bent nog net op tijd om de prachtige bollenvelden te bewonderen meis . . het bloemencorso van vorige week was prachtig maar k o u ddddddd .. suc6 met de verhuis en het aarden daar ! (goeie grond: geestgrond!)
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Carolina,heel veel succes en plezier in je nieuwe huis.Fijn om te lezen dat Sam er nog is. Met Zeus gaat ook alles goed.Heel veel geluk vor de toekomst.
|
|
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel! jullie berichtjes doen me echt goed!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel succes met verhuizen.
En veel woon plezier in het nieuwe huis |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
nu maar hopen dat het droog is vrijdag.
en daarna veel succes met het zoeken naar mensen voor de breigroep. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel succes met verhuizen
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Succes met de verhuizing!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
de laatste loodjes! zet m op!!!!!
en zo af en toe koffie met wat lekkers en uitrusten! |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel!
vandaag de sleutels gekregen en meteen een groot aantal planten gebracht. zal nog een keer moeten rijden. donderdag breng ik de dieren, mijn dochter zal met hen op het nieuwe adres slapen de rest gaat vrijdag in een keer. nog wel n hoop te doen nu...... |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
vanmorgen begonnen met 15 vogels te vangen en in n kooi te doen, zo kan ik ze veiliger verhuizen.
een goede gelegenheid de voliere een goed schoon te maken en er nieuwe takken in te knippen. zo zitten ze toch nog goed tot de nieuwe voliere gemaakt is. ja als ik n groter huis krijg, krijgen mijn dieren ook n groter huis vandaag ben ik misselijk van de zenuwen opgestaan, echt de laatste loodjes straks komen mijn dochter en haar vader me helpen, alles van wanden en plafonds, de laatste losse rommeltjes ingepakt, het bed uit elkaar...... vanavond breng ik mijn dochter met de dieren naar het nieuwe huis, hebben zij geen last van de werkzaamheden vannacht slaap ik in n totaal gestript huis en n geluk dat ik dan zo moe ben |
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
nog ff volhouden!!!!!!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en vanaf volgende week kan je zalig genieten in het zonnetje in je nieuwe thuis.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |