Link |
Reageer |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Mei 2015 om 13:48 |
Ik geloof dat ik nu weet waarom sommige links niet aanklikbaar zijn en sommigen wel.
Sinds gisteren werk ik met Google Chrome. Daarvoor met Internet Explorer. Ik wilde een Dropspatroon linken. Op de manier zoals ik hat altijd deed. Patroon op zoeken, adres copiëren, plakken en klaar. Nu bij Chrome, kwamen er onder diverse woorden streepjes alsof ik woorden fout had geschreven. Het resultaat was dat de link niet direcht aanklikbaar was, moest via copiëren plakken gebeuren. Ben opnieuw begonnen via Inter Explorer, moest mij wel opnieuw inloggen, terwijl ik eigenlijk ingelogd was, Maar de link was meteen aanklikbaar. Is dit herkenbaar en weet iemand de oplossing?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een oplossing heb ik niet, ik herken het probleem wel. Ik kon op een gegeven moment niet meer spelen op www.pottermore.com, wel van alles bekijken. Spelen doe ik nu op de computer van mijn huisband, die blijkbaar wel de goede explorer of zoiets heeft. De oplossing bij mij is dus stoel omkiepen en naar de bank verwijzen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik werk al langer met Chrome. Wanneer ik een link wil plakken, dan gebruik ik daarvoor de menu-optie met het wereldbolletje die boven het berichtvenster staat: insert link.
zoals deze bijvoorbeeld http://zeeuwsevisserstruien.blogspot.nl/ of deze |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=5&lang=nl
Het heeft in ieder geval nu een kleurtje. Eens kijken hoe het is als het geplaatst is
|
|
Groetjes, Lida.
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
HèHè. Gelukt. Dank je wel Hulten1. Ben heel blij met deze nieuwe kennis.
Ik heb het patroon genomen waar het gisteren niet mee wilde lukken.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik werk niet met Chrome maar ik weet wel dat als ik, via mail bijvoorbeeld iemand een link wil sturen, ik eerst een return moet geven zodat deze link kleurt en dan is deze aanklikbaar en wordt je verder geleid!
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Wat bedoel je met een return? Een backslash, deze \ dus?
|
|
Groetjes, Lida.
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, een return maak je met de 'enter' knop; net als dat je naar een volgende regel gaat.
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel, maar begrijpen doe ik het niet.
Ik heb net geprobeerd bij een proefmail, maar de link kleurt gewoon zonder dat ik iets extra's doe. Dus waarschijnlijk weer een ander programma. Ik wacht maar af welke verrassingen er nog meer komen.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |