onze hamster |
Reageer |
Autheur | |
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Mei 2015 om 16:56 |
We zijn vandaag heel verdrietig want onze kleine Russische dwerghamster Spooky is heel slecht ineens.
Ook al was ze al op leeftijd, we hadden haar al meer dan 3 jaar is ze toch heel onverwachts heel ziek geworden. En niet te helpen ook dus ze zijn haar nu in laten slapen, ze heeft zoveel pijn. Een uitpuilend oogje ineens en sterk vermagerd. Nog even en dan heeft ze geen pijn meer en wij blijven achter met mooie herinneringen en rode oogjes voor nu. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach wat verdrietig. Sterkte.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het afscheid moeten nemen van een dier is altijd heel verdrietig .
Toch is het de juiste beslissing die jullie genomen hebben al blijft het een heel moeilijke . Ze heeft vast een fijn leven gehad bij jullie straks kunnen jullie daarop terug zien |
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Ja is ook zo Mutti en we hebben nu een tuin gelukkig waar we haar kunnen begraven.
Het fijnste is dat ze geen pijn meer heeft, en dat verdriet moet slijten he, we helpen de jongens er wel doorheen! |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach wat sneu!
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel vervelend bericht.
Maar drie jaar?? Ik dacht dat die beestjes gemiddeld maar twee jaar werden. Was al heel blij dat die van mij 2 jaar en 8 maanden gehaald heeft. Drie is heel erg lang, dan moet je er zeker heel goed voor gezorgd hebben. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel vervelend. Maar een mooie leeftijd.
Afscheid nemen doet altijd pijn ook van zijn klein hamstertje. veel sterkte. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach toch Petraca . . dat is verdrietig . . sterkte hoor . .
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel zielig dat hij niet gewoon ingeslapen is van ouderdom maar nog eerst moest ziek worden.
|
|
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Triest bericht, sterkte. Ik heb vroeger ook veel hamsters gehad, leuke diertjes en makkelijk te houden maar vond dat uiteindelijk wel een flink nadeel: ze worden niet oud. Wel goed dat je het niet langer hebt laten lijden.
|
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ze is heel oud geworden zei de dierenarts ook al.
Ze was ons oogappeltje thuis bij ons alle vier. Maar er komt helaas altijd een tijd van afscheid nemen. Allemaal bedankt voor de lieve berichten |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vroeger als kind ook een hamster gehad; Hammie en toen deze was overleden samen met mijn broertje en mijn vader bij ons achter in de tuin begraven (incl. kruisje). Nu moet ik hier wel om lachen maar toen was het heel erg dat Hammie niet meer leefde.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Altijd erg wanneer er een huisdier van je overlijdt, sterkte ermee
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waarom zou je er nu om moeten lachen? Nog steeds begraaf ik de huisdieren (konijnen momenteel) in de tuin als ze het "niet meer doen". Kruisjes heb ik er nog nooit opgezet, maar wel altijd een bloementuintje |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte
|
|
oant Sjen
|
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Hebben wij ook gedaan haar in de tuin begraven. Mooi doosje voor haar gemaakt met een matrasje erin. Een mooi hartje van steentjes heeft mijn man gemaakt en er staat een kaarsje in een geverfd blik met home erop
We hebben er een heel ritueel van gemaakt en het heeft de jongens heel goed geholpen om het te verwerken merken we beiden. Gisteren hebben ik en Manuel onze jongste een nieuwe gehaald. Is nog een kleine krokodil maar leren we dr wel af hihi. Gewoon knuffelen en kietelen |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |