kort berichtje |
Reageer |
Autheur | |
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Juni 2015 om 16:21 |
Lieve dames, de laatste tijd ben ik weinig op het forum. Excuses daarvoor, maar ik ben jullie niet vergeten.
Ik ben druk met mantelzorgen voor mijn 94 jarige moeder die 100 km verderop woont en net longontsteking heeft gehad. Helaas daar geen Wifi dus ook geen forum. Daarnaast werk ik 4 dagen in de week, wil ik ook regelmatig mijn (klein)kinderen even knuffelen en mijn man ook natuurlijk. Tussendoor thuis log ik telkens wel even kort in en lees diagonaal even snel een selcetie van de berichten door dus ik blijf redelijk op de hoogte. Wat vreselijk van de schildpadden trouwens! En Magtelt, bedankt voor de waarschuwing. Mooie creaties zijn er weer gemaakt. complimenten! Meiden geniet van het mooie weer straks. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
jo jij heb het druk. sterkte met je Moeder
|
|
oant Sjen
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjeetje Hulten, dan heb je het druk. Een paar jaar geleden het zelfde gehad. Ik wens je veel sterkte, De hobbydoos komt wel weer, loop jezelf niet voorbij!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan pas zie je dat 100 km wel verder weg is dan gedacht.
En vergeet ook niet jezelf tussendoor te verzorgen (uitrusten, ontspannen) hoor. En heeft gehad, dus het erge ergste is al voorbij. |
|
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hoeft je echt niet te verantwoorden! Beterschap voor je moeder en heel veel lieve knuffels voor je (klein)kinderen en voor jou!
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap en sterkte de komende periode... 100 kilometer lijkt niet zover, maar als je het dagelijks rijd dan weet je wel beter.
|
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder toe gewenst ,je heb haar gelukkig nog !
Dan doe je het allemaal met liefde . |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte me je moeder, en natuurlijk ondanks alle drukte ook even aan jezelf denken.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap met je moeder en geniet maar van je kleinkids en man en waar je ook van genieten en weer opladen kan. Ook broodnodig!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap voor je moeder en sterkte voor jou!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap voor je moeder en doe zelf rustig aan, wij zitten rustig hier en zien je later wel weer komen.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou daaaaaaar hoef je je excuses niet vor aan te bieden!!!!
veel sterkte en beterschap voor je moeder!! |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt allemaal. Het gaat langzaamaan steeds beter met haar gelukkig. Ik prijs mezelf ontzettend gelukkig dat ze nog in ons midden is Geerke, en wil haar nog voor geen goud kwijt.
Maar ik realiseer me ook dat elke dag een cadeautje is.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte hoor!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |