Masterpiece |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Juni 2015 om 22:45 |
Meegedaan aan een testbrei op Ravelry. http://www.ravelry.com/patterns/library/masterpiece
Het vest is van boven naar beneden gebreid. Ik hoefde op het einde alleen draadjes af te werken en knopen aan te naaien. Het was een hele speciale constructie op die manier en een echte uitdaging. Ik heb gebreid met Drops Merino fine op pen 4. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtig gebreid. Interessant concept.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dat moet zeker een hele constructie geweest zijn. En de mouwen en de kraag worden er ook ineens aangebreid?
Dat accent aan de mouwen (hetzelfde van de kraag) vind ik wel mooi. |
|
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat een ontzettend mooi vest en van boven naar beneden gebreid? Knap hoor!
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat een schitterend vest heb je weer gebreid. knap hoor
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
wat een plaatje! die zou in een damesspeciaalzaak niet misstaan.Wat mooi gemaakt!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Adembenemend. Die kraag zo mooi. Die mouwen lijken haast ingezet. Heel mooi, ik kom woorden tekort !
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Zo knap gemaakt
god wat kun jij mooi breien <3 |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Dat is mooi gebreid, het lijkt wel machinaal.
Zo gelijkmatig! Knap hoor! |
|
december2011
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
wel mooi
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Wouw, mooi
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
schitterend en heel apart gebreid
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Bloos,bloos. Dank jullie wel, wat een leuke complimenten allemaal. Volgens de ontwerpster was het een zware bevalling geweest om het patroon te ontwerpen en dat geloof ik haar graag. staan nog meer foto"s. Ik weet alleen niet of je er voor ingelogd moet zijn op Ravelry. |
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Wauw Lida!!!!
Hoe krijg je het voor elkaar! SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ja je moet ingelogd zijn, maar wie heeft er hier geen account bij ravelry?
![]() Und ist es normal das ihre uisleg ins Deutsch ist? Oder habe ich etwas falsch gemacht? Das ist nicht ein Katzen pissen zoals wij hier zeggen |
|
|
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Heel erg mooi ,ik vind het reuze knap van je !
Groet Geerke |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Een heel mooi vest is het. Goed hoor.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
pffffff wat ziet dat vest er mooi uit!!
waarom zie je bij mij toch altijd dat het zelfgemaakt is, weet je zeker dat je m niet uit de winkel hebt? ![]() |
|
![]() |
|
Ik heb de uitleg het in het Duits gedaan, omdat het een Duits patroon was en ik dus op de Duitse toer!!!!. Het patroon is ook in het Engels te koop. Ik zal er ook nog een Nederlandse versie bij doen. maar er staat echt niet zoveel bijzonders.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Breienmaar wat helpt is het breispul wassen als het klaar is. Ik was alles, met de hand, niet in de wasmachine, in handdoeken uitrollen en liggend laten drogen. Ik heb een keer een vest in de wasmachine gecentrifugeerd op een heel laag toerental, sindsdien is het pluiziger geworden, dus nooit meer. Ik schrok me wezenloos toen ik dit gewassen had. Het was 10 cm!!!! langer geworden. gelukkig ging het tijdens het drogen weer in elkaar. Ik weet nu wel dat ik dit garen in het vervolg op een dunnere pen zal breien. Het proeflapje en ook het hele vest klopte met de aangegeven steekmaat. Dus daar kan het bijna niet aangelegen hebben. Dit is een vrij los getwijnd garen.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |