Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Graag advies

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Graag advies
    Posted: 06 Juni 2015 om 22:33
Onze 15 jaar oude tv heeft het begeven. Wij hebben ons de laatste jaren niet meer georienteerd op het aanbod. Heeft iemand een tip wat voor toestel wij het beste kunnen aanschaffen? Wij behelpen ons voor opnemen met een kastje, dat we zelf bij de tv-zaak gekocht hebben. Dus niet van de provider.

We kunnen nu ook nadenken over een totaalpakket, internet, tv en bellen. Daarover kunnen we ook advies gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2015 om 22:38
15 jaar is al een gezegende leeftijd voor een tv.
ik zou een hele platte nemen, die neemt minder plaats in en kan desnoods op een smal kastje (maar misschien had je er al zo een).

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 09:06
Nee, dit was een breedbeeld met Palplus, het nieuwste van het nieuwste, alleen deed de NOS, nu NTS, weinig met Palplus. Dan had je bij films boven en onder een streep niks.

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 10:53
Dat zijn van die dingen die m'n huspup altijd regelt, ik kan je er niet mee helpen.
Wel kan ik zeggen dat die van ons plat is, haha
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 14:39
Die van ons ging van de week ook kaduk

Mijn man heeft inderdaad ook een nieuwe aangeschaft op de laatste dag van de bulk 10-daagse van bol.com
Dikke korting op een veel te grote LG

Toen deed het probleem zich voor dat deze niet meer in de tv kast kon en er bij Ikea een medameubel aangeschaft moest worden. Dit mocht hij dus ook lekker zelf regelen

Wij hebben een totaalpakket van kpn, internet, tv en telefoon. Dit heeft Henk jaren geleden al aangeschaft.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 16:37
en zo maakt elk einde ruimte voor n nieuw begin.....
helaas, ik heb geen tv, kan daarover ook niks zeggen
ik heb n pakket van tele2 internet en telefoon met gratis bellen naar vaste en 06 nummer, 24 uur per dag voor 34,00 excl.
tv erbij zal niet heel veel duurder zijn vermoed ik
succes met de vernieuwing Thumbs Up
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 19:25
magtelt,hier hebben we zon alles in 1 gedoe van de ziggo, echt gedoe soms, tv geerfd dus een krijgertje!
carolina bewust geen tv of een kaduke?
in de kringloop kost zon bakbeest niet veel!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 20:14
bewuste keus breienmaar, trouwens tegenwoordig kun je aslles op de pc terugkijken als je daar behoefte aan hebt.
ben wel nieuwsgierig wat jij dan bij ziggo betaalt en jips bij kpn
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 09:33
Een platte, maar niet een te grote - even de afstand tussen jouw en de tv meten en dan op goegel even zoeken wat de goede grootte is.
Kan wel iets groter, maar ik zou er geen bioscoop van maken. Goed beeld en goed geluid zou ik op selecteren, eerder dan prijs - want
een tv kost geen godsvermogen meer. Of heeft Ton al . . . ?
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 12:48
Je kunt in een winkel alleen nog platte gevallen krijgen.
Mijn man heeft de laatste bij de ik ben toch niet gek winkel gehaald.
Niet al te groot, mot ik niet en ikke baas hihi
Die mannen willen allemaal een bioscoop maat namelijk
Neem geen lg maar een sony beste tv merk die er is. Ook volgens de kenners hoor maar ben zelf meer ervaringsdeskundig.
Hebben al jaren ziggo alles in een pakket de goeie koopste is iets van 29,95 dacht ik maar kan t even nakijken voor je ...
Wel moet je voor andere zenders weer bijbetalen. Maar weet niet hoeveel kassie jullie kijken. Verder weinig klachten over ziggo eigenlijk na 15 jaar gebruik of zo...
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 13:47
bij ziggo iets van 50 euro per mnd,
radio,tv, telefoon, internet.
zitten soms met 5 man tegelijk op pc(niet gestapeld hoor!) of ander internet geval
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 21:05
Bedankt voor de adviezen, het wordt een Ziggopakket en de Ik ben toch niet gek winkel. We hebben ooit een digitaal pakket van Joepie Sie gehad met extra filmzenders enzo, dat was best leuk, tot er voetbalzenders bijkwamen. Toen werd het opgezegd door de heer des huizes onder de kreet "Jij kijkt nooit meer films". Nee, omdat er aldoor *&^%$#@ voetbal op stond. Maar afijn, daar kan ik dan later over beginnen, HBO ofzo.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2015 om 18:28
Hèhè, we hebben een knoert van een tv scherm en alle apparaten doen het. Nu een studie maken van de gebruiksaanwijzingen om te zien hoe je films opneemt.

Internet doet het ook weer en het forum is weer in de lucht. Ik was bang dat het niet meer terug zou komen, toen het vanmorgen niet te vinden was.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2015 om 19:44
k Kom zaterdag kijken . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2015 om 19:55
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Hèhè, we hebben een knoert van een tv scherm en alle apparaten doen het. Nu een studie maken van de gebruiksaanwijzingen om te zien hoe je films opneemt.

.

en je woont beneden? dan kan je in de open lucht(tuin of voortuin) tv kijken als het mooi weer is.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2015 om 20:08
ben je toch gegaan voor bioscoop maatje dus hihi
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2015 om 10:54
Veel succes ermee. Is allemaal erg wennen weet ik uit ervaring. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2015 om 11:21
Leuk Magtelt! 
Jij kunt er zo mee overweg!!! 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2015 om 09:35
Cozz, huisband heeft besteld via Internet zonder in de winkel te kijken hoe groot dat model is. Maar nu hoeven we niet meer naar de bios, gewoon even wachten tot films On demand zijn. We hebben nog wel een uitje naar Bladerunner en The Kings Gardens op de planning staan, Tons favoriete SF film aller tijden en mijn favoriete acteur, Alan Rickman, die ook de regisseur is.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2015 om 10:25
ha magtelt, alles went (zelfs een vent) in den beginne wist ik ook niet welk kant van t scherm je nou moest kijken, ja de voorkannt, maar die was zo groot! en dat moderne geval op die ouwe kast!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns