HOBBYDOOSDAG 2015 |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 April 2015 om 18:37 |
Ik heb een paar data, waarop ik zelf geen verjaardagen of voorbereidingsdagen voor moeder-, vader- of Pinksterdagen heb:
16 mei, 6 juni, 13 juni en 27 juni. In Apeldoorn, waar vaders en kinderen zich kunnen vermaken in de Koningin Julianatoren, Apenheul, Berg en Bos, Paleis het Loo of de stoomtrein. Plassen en handenwassen kan hiero en dan mogen ze vort. Adres en telefoonnummer kun je per PM aanvragen. Ook workshops (groot woord, klein genoegen) voor speciale technieken kun je aanvragen, beter in dit topic, dan zijn er vast meer liefhebbers. In het topic hobbydoosdag 2014 kun je lezen hoe het op zo'n dag toegaat. Degenen die op één van die dagen kunnen komen, mogen reageren; degenen die helaas niet kunnen, kunnen beter een Jammer dan topic openen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zaterdag 2 mei zit ik in het buitenland omdat het meivakantie is. Maar dat weet je wel
De andere data kan ik hoor en ik heb er zin in! Vader en de kinderen mogen lekker thuis blijven |
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas pindakaas voor mij,hopelijk volgend jaar
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vergat nog te vermelden dat er in de Tullekensmolen een T-Fordmuseum is en in Brummen een showroom met oldtimers en op de bovenste verdieping een speelgoedmuseum, waar je bepaalde dingen zelf aan kunt zetten. Bij Brummen kun je met een pontje naar Bronkhorst (Dickensmuseum), wat een leuk oud stadje is.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent er vroeg bij dit jaar en overvalt me ermee . . . ik ga de data eens bestuderen
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meestal kost het wat tijd en voeten in aarde om het te regelen en iedereen die wil op dezelfde dag bij elkaar te krijgen. Maar de dagen waar ik geweest ben waren super gezellig en zo leuk om een gezicht bij een forum-naam en avatar te zien
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oldtimers? Now you're talking. Ik woon samen met een trotse oldtimer alfa-bezitter, die gruwt van handwerk-activiteiten. Kan ik mijn kinderen ook nog ergens parkeren? |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is hun leeftijd? Handwerkende (schoon)dochters, nichtjes, zussen, vriendinnen enz zijn natuurlijk hartelijk welkom. Ik heb ook kleurpotloden en kleurboeken liggen om iets oudere kinderen te vermaken.
Met kleintjes wordt het iets lastiger omdat mijn huis daar niet op berekend is en we drie katten hebben. Ik vind die showroom en het museum in Brummen enorm leuk, je ziet ook veel auto's uit je jeugd en er zijn ook motoren. Het speelgoedmuseum heeft een treinbaan en meccanoconstructies. En een restaurant. |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
IK hijs dit even op voor de weekendlezers.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, waar blijven de enthousuiastelingen? Je hoeft niet bang voor me te zijn, ik ben maar 1.56 m.
|
|
wat rozengeur. |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben enthousiast, maar mijn dochter Veerle kan waarschijnlijk niet mee
|
|
Grx
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ai, dat is spijtig, maar alleen ben je ook van harte welkom. Ik hoop op Gerbera. Misschien dat jullie een stukje samen kunnen reizen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik blijf optimistisch, ik hijs het weer op.
|
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ach Magtelt dan wordt het een hobbydoosdag voor 3 doosjes!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het komt niet echt van de grond. Het wordt inderdaad een minihobbydoosdag.
|
|
wat rozengeur. |
|
Amethyst
Duizendpoot Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
Data maken voor mij niet echt uit agenda is leeg.
|
|
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn zeterdagen zijn ook vrij, dat zijn de dagen dat ik min of meer zit te niksen.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga eens iets doen dan , ik zal straks eens overleggen met G over de data - u hoort van ons.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zit niet duimen te draaien, maar het is geen belangrijke ramenlap/stofzuig/strijgoeddag, ik heb geen gym, soos of andere sociale verplichtingen. Vandaag zit ik bijvoorbeeld te puzzelen aan een 7 sterren duodoorloper, te breien aan een roze gemeleerd zomertruitje en te breien aan een poppenjurk en te kaarten op de laptop. Was het niet zo'n miezerdag geweest, dan had ik het gras gemaaid en geverticuteerd, gekalkt, gemest en de kale plekken ingezaaid. Maar aangezien ik het meeste elektrisch doe, is het bij nat weer geen optie.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Beter dan WOTten
Ik ben trouwens in gebreke gebleven - moet nog steeds overleggen . . .
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |