Kat en konijn |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Juni 2015 om 23:36 |
Kat voor kraamcadeautje, hij krijgt denk ik nog een tuinbroek. Heb nogal wat moeite gehad om poten en armen mooi aan het lijf te maken, wat een *** werk. Hij zit ook niet mooi rechtop zoals het patroon, maar beetje naar voren. Jammer dan :)
![]() ![]() Konijn voor op de bank :) In het patroon stonden geen achterpoten, weet ook nog niet of ik deze alsnog er bij brei ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Plezant en met een beetje een te wijde tuinbroek gaat die megaplezant zijn.
En persoonlijk zou ik het konijntje ook achterpootjes geven en zelfs misschien een klein ponponstaartje. |
|
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
leuke dingen gemaakt!
zou persoonlijk ook voor achterpoten en pomponnetje gaan! |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Leuk zijn ze. Ja, dat konijn mist zo wel zijn achterpoten en staart.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Zo is het konijn een beetje kaal, ik zou proberen er pootjes bij te klussen. Dat zo'n kat in een boekje wel zit en bij jou niet is een universeel probleem - volgens mij neppen die patronenmakers of de fotografen de boel.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23696 |
Misschien kun je een kussen maken met een gat erin en het konijn daar half uit laten piepen, alsof hij net uit zijn holletje komt. Of een tunneltje. Je hebt toch ook tuinbeeldjes van een halve hond?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
voor perfecte knuffels kunnen mensen naar de winkel, deze kat hangt naar voren door de liefde waarmee het gemaakt is
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
De kat is erg leuk maar het konijn zou ik met achterpoten en staart doen.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
ik zou er toch een paar pootjes bij doen. net als de voorpootjes maar dan 2 steken meer en aan de zijkant aan naaien. en een pompoen staartje.
erg leuk verder |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig en inderdaad mis ook de achterpootjes en de staart
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
De kat heeft een schattige blik: kijkt vragend lief
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Dank jullie wel!
Ja konijn is wel een beetje gek zo. Vind het ook wel vreemd dat er in het patroon geen achterpoten staan. Staart hebben ze in het patroon proberen te maken, maar is niet helemaal gelukt vind ik. Je ziet t ook niet zo op foto hier. Mochten jullie interesse hebben: |
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Wat een lieverds. Ik heb ook altijd ruzie met het vastmaken van die ledenaten. Maar het poesje ziet er mooi uit. Ik vind het wel leuk dat hij zo naar voren zit. Lekker uitdagend
|
|
![]() |
|
Update van Kat!
Heb een tuinbroek erbij gemaakt ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dat is dus echt heel mooi zo.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Super! En zo mooie kleuren.
Ik val er onmiddellijk voor. |
|
Grx
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |