Pffffffffff.... |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Juni 2015 om 17:15 |
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
gecondoleerd met je mams,sterkte bij de notaris!
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd. Vreemd idee, dat er nu niemand meer is die weet hoe je als baby lachte, huilde, dronk.
Maar wel redelijk snel van die notaris. Mijn broer is drie maanden geleden overleden, zonder kinderen. Pas nu blijkt het mogelijk een akte van erfrecht te verkrijgen zodat we alles kunnen afhandelen. |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd meis
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte de komende tijd
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel sterkte de komende tijd
|
|
oant Sjen
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog gecondoleerd.
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd. Zo raar is een testament niet, haar laatste wens.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd, het lijkt me verschrikkelijk om je moeder te verliezen. Veel sterkte met alles.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als vandaag achter de rug is, kan je tijd maken om dat hoofdstuk af te sluiten en terug te blikken op mooie herinneringen.
|
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd. Accepteer je verdriet, opkroppen is zo slecht.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is zo Janne Marie.........en het leven gaat door hé...... samen met m'n zoon en m'n papegaaien..... |
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd, na een poosje schijnt de zon, dan blijven de mooie herinneringen van je moeder over. Ik heb dit met mijn 2 dochters, die hun oma (mijn moeder) herinneren als een lieve echte oma. Dan is het, weet je mam dat oma............ en dan komen de verhalen. Dat moment maakt mij iedere keer weer blij.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel voor je mooie berichtje Anthony en ik halen ook al veel herinneringen op.......dat doet toch goed hé? We hebben al best veel om gelachen.......
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bericht gekregen over de as van m'n moeder.
Deze gaat in de urn van mijn vader erbij. (die heb ik hier thuis, net zoals de urn van mijn andere zoon) Misschien vinden jullie het raar, maar ik heb iets rond de urnen gehaakt. Die zijn nu tenminste niet somber meer. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niets is raar. Iedereen eert zijn geliefden op zijn/haar eigen manier.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is lief wat je zegt Magtelt.
Ik wil nu ook nog een kussentje met 2 trouwringen haken voor boven op de urn. Op de urn van mijn zoon maak ik een hoofdtelefoon.....hij was helemaal gek van muziek
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
met de tweede zin van Magtelt ben ik het helemaal eens.
Maar ik zou het echt niet willen en vind het een rare gedachte om hier een potteke te hebben staan met de asresten van mijn ouders. Dat zou dus een plekske zijn dat nooit of te nooit ni meer gekuist wordt dan, gewoon uit schrik dat het zou omvallen en ze op de grond vallen. Misschien ook omdat het hier nog niet zo ingeburgerd is als bij jullie. |
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach Bep dat is makkelijker dan telkens naar een graf te moeten, waar je liefdes onder de koude grond liggen ed.
Zo zijn ze bij je en als je er tegen kletst kijkt niemand er raar van op. En dat plekje poets je dan gewoon niet hihi heb ik ook niet zoveel moeite mee, eromheen gaat ook prima |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |