Kruidvat |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Juli 2015 om 12:01 |
Let op de folder: katoen en acryl met patronen van stola's en monsters in de aanbieding. Patronen ook via een site te bekijken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Morgen eind middag ga ik meteen kijken. Zou geweldig zijn als er is wat ik wil. Dank je Magtelt
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil even naar de patronen kijken, monsters heb ik thuis al, maar die stola wil ik wel zien. En er waren andere leuke aanbiedingen, een cd van M. Borsato bij twee producten, een tas van petflesplastic gemaakt, een streep t-shirt.
kK knip de plaatjes altijd uit, zodat ik die in de winkel kan tonen, dat voorkomt vragend opgetrokken wenkbrauwen. |
|
wat rozengeur. |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net naar het Kruidvat geweest, hollen, want veel is er niet. Dikte en soort zelfde als mijn plaid, zal een bonte plaid worden .
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Onze had nog niks, de vracht komt dinsdag, dus misschien is het er woensdag. Misschien ga ik dan even kijken, want ik mag de tandarts met een bezoekje vereren en die zit op hetzelfde winkelcentrum.
|
|
wat rozengeur. |
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben net geweest. Er was niet veel, maar ik was er om 9 uur, dus ik had geluk. De katoen is zelfstrepend, ik ben daar nogal gek op. Het was wel heel dun! Voor naald 1,5 - 2. Een stuk dunner dan Phildar/Catania.
Maar voor een kantshawl is dat geen punt natuurlijk.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
O, klinkt in mijn oren goed, dun garen. Zal ik toch ook eens moeten gaan kijken.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb wat van die dunne glimkatoen gekocht, staat op met gratis werkbeschrijving, maar als ik die probeer krijg ik
pagina niet gevonden
Sorry, de
opgevraagde pagina
'/_sana_/handlers/getfile.ashx/46ac0968-d2f8-4775-a124-acadc9d442a9/Werkbeschrijving_Omslagdoek-Trekpleister-2015.PDF?token=-1'
kon niet worden gevonden. De pagina kan zijn verplaatst of het webadres
is onjuist.
Probeer een van onderstaande oplossingen:
Onze excuses voor het ongemak.
mooi is dat. voel me wel bekocht nu |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
PS is er iemand met een twitteraccount die kan klagen? Je kunt bij Kruidvat dus geen e-mail meer sturen naar de klantenservice, blijkbaar willen ze dat je naar de hele wereld je ongenoegen rondtwittert.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://klantenservice.kruidvat.nl/system/templates/selfservice/kruidvat/#!portal/1010/contact_us?
Misschien dat je hier wat aan hebt? |
|
kvdl
Post Options
Thanks(0)
|
als je daar iets invult zoekt hij alleen in de al gegeven antwoorden, maar je kunt ze niet contacteren. Een soort van oneindige lus. Slecht hoor.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://nl.kruidvat.be/domains/default/pages/content/s2/over_kruidvat.aspx
hier zijn de contaktgegevens. Je kan ook een goed idee invullen en zeggen dat ze de juiste site of het juiste adres voor een patroon moeten geven ipv iets neps eronder staat heb je een andere vraag klik hier en klik hier wat vetjes en onderlijnt dus ik denk dat je daar terecht kunt. |
|
|
|
kvdl
Post Options
Thanks(0)
|
nee hoor, dan kom je op precies dezelfde oneindige lus terecht, en geen e-mail adres.
als je de zoekterm " patroon dun katoengaren" invult, krijg je het volgende antwoord: Zoekresultaten voor "patroon dun katoengaren"
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
maar ernaast staat dan toch contact , telefoon email twitter ...en als ik op email klik kan ik een vraag erin schrijven in da roosterke
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
is wel lachen, van de warmte of iets slecht gegeten te hebben krijg ik patroon dun katoengaren.
|
|
|
|
kvdl
Post Options
Thanks(0)
|
mooi, en stuur me dan eens het antwoord? mij lukt het niet, heb het al tien keer geprobeerd maar ik ben niet zo geinteresseerd in darmkrampjes |
|
bep
Post Options
Thanks(1)
|
heb juist een mail verstuurd en als ik het antwoord binnen krijg krijg jij het doorgestuurd.
|
|
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het erg veel lijken op Jaipur van Katia: evenveel meters op een bolletje en dezelfde samenstelling. Ik hoop dat het ook net zo mooi streept.
Ik zit al verlekkerd op Ravelry rond te neuzen naar een mooi patroon.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
oei, hier helemaal niets (meer), was dus duidelijk te laat
|
|
kvdl
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was vier uur later terug gegaan, en toen was het schap leeg. De verkoopster verbaasde zich er ook over. Het is best mooi garen maar heel erg dun.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |