Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dit kun je ook breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dit kun je ook breien
    Posted: 23 Juli 2015 om 14:22
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 14:39
die zijn geweldig he. Vooral dat kleine fietsje met die platte achterband.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 14:42
Ja ! Leuk hé!!!
Anthony wil een jas voor z'n Peugeot 107....
Big smile

Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 14:59
DOEN en dan regenbestendig maken. Kan het in de winter over de auto getrokken worden. Geen last van sneeuw wegvegen, lekker warm in de auto, geen vastgevroren klinken (deurkruk) meer. Overschotjes zijn opgewerkt. Niets anders dan voordelen heeft het.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 17:48
Wie doen er allemaal aan wildbreien?
Iedereen kan meedoen aan deze rage. Of je nou oud bent of jong, dat maakt niets uit. Het belangrijkste is dat je een beetje kunt breien en dat je creatief bent. Je moet ook lef en doorzettingsvermogen hebben, want je zult vreemde blikken krijgen van andere mensen wanneer jij een boom (of iets anders) aan het versieren bent. Ook ben je niet één, twee, drie klaar, hiervoor heb je doorzettingsvermogen nodig om je breiwerk af te krijgen. en een hele grote hersen kronkel volgens mij.
oant Sjen
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 18:37
Prachtig. Ik heb de foto's aan mijn huisband laten zien en die wil nu een dekentje voor zijn oldtimer....
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 22:36
Originally posted by bloem bloem wrote:

Wie doen er allemaal aan wildbreien?
Iedereen kan meedoen aan deze rage. Of je nou oud bent of jong, dat maakt niets uit. Het belangrijkste is dat je een beetje kunt breien en dat je creatief bent. Je moet ook lef en doorzettingsvermogen hebben, want je zult vreemde blikken krijgen van andere mensen wanneer jij een boom (of iets anders) aan het versieren bent. Ook ben je niet één, twee, drie klaar, hiervoor heb je doorzettingsvermogen nodig om je breiwerk af te krijgen. en een hele grote hersen kronkel volgens mij.

Er is ook een breiboek van Smile
Is er toevallig iemand die dit boek heeft?? 

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.579 seconden.
Lang Yarns