kersenpitten sparen |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Juli 2015 om 16:39 |
Ik maak ze goed schoon, en laat ze dan in een netje met de donkere was meedraaien, ze zijn dan echt helemaal schoon.
en dan kan ik ze mooi gebruiken voor een hittepit. voor de kleinkinderen of voor mezelf |
|
oant Sjen
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de tip.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip. Ik ben net ook een paar weken aan het sparen.
Vraagje: Wat bedoel je met: "Ik maak de kersenpitten helemaal schoon". Ik deo dat momenteel ook, gooi er een paar keer kokend water bij en na een paar dagen poets ik ze één voor één schoon met een keukenrol schoon en droog... een hels karwei, dus de wasmachine klinkt aanlokkelijk, maar wanneer vind je ze schoon genoeg voor in de was? |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb een grote zeef waar ik ze doorheen wrijf.
dan is het meeste er wel af en dan in de wasmachine mee laten draaien werkt uitstekend. alleen moet het wel echt donkere was zijn. denk ik. maar iets anders heb ik niet geprobeerd. ik zal morgen een foto van mijn schone pitten toevoegen. |
|
oant Sjen
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Graag
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Oke, dank. Ik zal eens kijken, want elk pitje nadat het een paar dagen in water geweekt is met een keukenrolpapiertje helemaal schoonvegen... dat is best wel veul werk.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |