Ik ben hier zo blij mee!! |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Augustus 2015 om 15:51 |
Kijk eens wat er me toegestuurd is voor de karakterpoppen!
Ben er zo blij mee Het is zo mooi! Dankjewel poppenverzamelaarster Tadaaaaaahhhhhhhhhhhh: |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
bofkont!!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar zou ik ook blij mee zijn.
Vooral de bovenste wol is erg leuk. Veel plezier en succes ermee gr petra |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo dat is een mooie ruil zeg
|
|
dientjes
Duizendpoot Lid sinds: 20 Januari 2015 Status: Offline Points: 197 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat mag ook
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou alleen met die bovenste al een gat in de lucht gesprongen hebben.
en dientjes kom op hoor. Je kan het, gewoon al wat meer rechtstaan en zogezegd iets gaan halen en dan vergeten zijn wat en terug lopen en het dan effectief gaan halen/pakken en dan nog het liefste met trappen erbij. Je zal zien dat ze eraf fladderen, want vliegen zou overdreven zijn dat weet iedereen. |
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo wat veel en mooi.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar doe je graag de deur voor open!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal fout gelezen. Ik dacht dat je er karakterpoppen van moest gaan breien!!!! Begreep er dus niets van. Eindelijk goed gelezen.
Geweldig, hartstikke fijn voor je.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat fijn voor je.... daar kan je lekker veel van maken.
Zo zijn jullie alle twee blij, de 1 met de poppen en jij met de wol. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |