Iemand intresse? |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Augustus 2015 om 16:55 |
Gesloten.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een hoeveelheid Marileen. Eigenlijk ben ik best jaloers. Maar ik probeer zelf mijn eigen tijdschriften op te ruimen, dus ik mag er niets bij gaan kopen. Maar ze steken mij de ogen uit!!!! Het is vreselijk verleidelijk.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en zo zitten wij mensen in elkaar. Eerst verzamelen en in uw geval zelfs laten inbinden en op een gegeven moment wordt het teveel en moet er een deel weg. Spijtig altijd. Ik heb hier ook zo mappen waar ik dus niet meer naar kijk maar ik krijg het (nog) niet over mijn hart om ze weg te doen.
|
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit topic mag gesloten worden.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
je kunt dat toch zelf doen ? bij post options ?
|
|
oant Sjen
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Gesloten.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook al is het gesloten.
Marileen als je ze echt kwijt wil, heb je natuurlijk nog marktplaats. Je zou ook bij een plaatselijke vereniging eens kunnen informeren. Hier heeft de fanfare een keer per jaar een boeken-,platen- en tijdschriftenmarkt. Iedereen kan zijn boeken in leveren. De opbrengst is hier voor de jeugdopleiding van de fanfare. Ze verkopen de boeken voor 1 of 2 Euro per stuk en hebben toch per jaar ongeveer 1000 Euro over. Ik koop er, kijk ze na of lees ze en breng ze het jaar erna terug, kunnen ze ze nog een keer verkopen!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |