Cyberaanvallen bij Ziggo |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Augustus 2015 om 16:06 |
Er zijn al 2 cyberaanvallen gedaan bij Ziggo. Dan ligt heel het internet van Ziggo plat.......wij hebben ook Ziggo en de laatste 2 dagen konden wij ook vaak uren niet op internet. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
oei en er gaan er nog komen las ik juist in het ad
|
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja klopt....ik heb het ook gelezen en ook net op de radio gehaard.
Het is echt heel vervelend hoor......dan wil ik gezellig ff forummen.....................pats.......alles plat!
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had jaren geleden ook Ziggo. Ben overgestapt naar Tele2. Zeker 4/5 jr. geleden en nog nooit iets vervelends meegemaakt.
|
|
groetjes geesje
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier hebben we ook ziggo, doet t gewoon, vanmorgen was ie wel wat langzaam, maar dat was voor koffietijd, dus misschien had ie zn koffie nog nie gehad
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit kan dus bij alle providers gebeuren. Het zijn gewoon een paar zieke lui die zoiets doen en dit heel leuk vinden. Gewoon bah
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja idd Dilianne, gewoon een paar vervelende luitjes die denken dat ze leuk of stoer zijn.
Wij hebben er ook al 2 dagen last van. Nu nog steeds internet dus t valt me mee, gisteren hadden we al niet meer rond deze tijd Ik zou niet naar tele2 willen voor geen goud en ik heb al jaaaren mobiel telefoon bij ze maar ik vind hun service bagger. |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is ook zo. Het ligt niet aan Ziggo, maar aan een stelletje van die rare mensen
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wist het nog niet en dacht dat mijn tablet moeilijk deed. Wou wat aanpassingen eraan doen en heb toen per ongeluk de hele boel eraf gegooid. Toen hoorde ik dat er storing was bij Ziggo. Grr, hoorde ik dus te laat. Nu ben ik heel veel kwijt.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
oei Janne Marie. Heb je ze nog ergens anders staan of kunnen wij je helpen terug aanvullen?
|
|
|
|
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat vervelend allemaal.
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |