Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

topje en poncho voor dochter.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: topje en poncho voor dochter.
    Posted: 26 Augustus 2015 om 13:35

De Spaanse top.ooit hulp gehad van Marion..pffff.wat een ellende.ik vind het een ingewikkeld patroon.Wel 10 x uitgehaald.

De blauwe poncho met Royal van de Z,met naald 5,5.Schoot lekker op!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 13:38
En toch ziet ie er netjes uit Engeline.

En die poncho.....Heart
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 14:49
ik vind het topje ook geslaagd hoor.

En nu pas zie ik hoe uw poncho's in elkaar zitten.
4 hele grote granny's aan elkaar gehaakt? Bij deze viel het me op omdat je de witte cirkels op de schouders goed ziet. Ik ben zelfs terug naar de andere gaan kijken.

Please zeg dat ik juist zit en niet gans verkeerd.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 15:30
Ja,Bep,dat heb je goed gezien.Heel gemakkelijk,en je kunt er elke granny voor gebruiken en ze net zo groot of klein maken als je wilt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 15:36
bedankt. Bij die vorigen was ik aan het denken van hoe doet ze het om die gatentekening 'aan de armen' zo mooi symetrisch te krijgen En bij die met de punten en nadien zonder punten gefotografeerd was dat ook zo.

Maar nu bij deze viel ineens mijnen frank.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 17:41
Mooi Engeline!

Die Spaanse trui vond ik ook een hele klus en heb ik uiteindelijk afgekregen met een heleboel hulp van Marion.
Hij lijkt bij jou mooi getailleerd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 18:24
haha,misschien heb ik wel iets gewoon fout gedaan! geen idee,Ik ben blij dat mijn dochter hem zo hartstikke leuk vindt en er geen mouwen aan wilt. Ik maak m denk ik noooooooiiit meer !
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 19:18
wauw wat zijn die mooi
oant Sjen
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 19:47
heel mooi!!!!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 20:24
Nou, je hebt in ieder geval eer van je werk. Ik vind de trui en de poncho beiden prachtig.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 20:54
Prachtig gemaakt. Het topje ziet er inderdaad erg ingewikkeld uit. Knap hoor.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2015 om 21:40
heel mooi
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2015 om 09:16
oh die zijn leuk en mooi
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2015 om 12:14
Mooi hoor, ook al was het een heel gedoe - ik heb die spaanse trui ook ergens opgeslagen, want het ziet er adembenemend uit.
Maar ik zal er niet snel aan beginnen zeker als ik jouw verhaal lees - ik en haken, oei oei oei.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2015 om 20:38
Allebei prachtig.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2015 om 10:47
plaatjes: dieren alfabetten 1 9717 gif plaatjes: dieren alfabetten 1 13502 gif plaatjes: dieren alfabetten 1 13502 gif plaatjes: dieren alfabetten 1 12613 gif
Ik haak nooit af!

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2015 om 15:09
Allebei heel mooi geworden vind je poncho geweldig ook de kleuren
mijn spaanse trui ligt ergens in een hoek een lange fiesta te houden
ik snap geen hout meer van het patroon en ik heb er ook geen zin in lol
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.938 seconden.
Lang Yarns