topje en poncho voor dochter. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Augustus 2015 om 13:35 |
![]() ![]() De Spaanse top.ooit hulp gehad van Marion..pffff.wat een ellende.ik vind het een ingewikkeld patroon.Wel 10 x uitgehaald. De blauwe poncho met Royal van de Z,met naald 5,5.Schoot lekker op! |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En toch ziet ie er netjes uit Engeline.
En die poncho.....
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ik vind het topje ook geslaagd hoor.
En nu pas zie ik hoe uw poncho's in elkaar zitten. 4 hele grote granny's aan elkaar gehaakt? Bij deze viel het me op omdat je de witte cirkels op de schouders goed ziet. Ik ben zelfs terug naar de andere gaan kijken. Please zeg dat ik juist zit en niet gans verkeerd. |
|
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Ja,Bep,dat heb je goed gezien.Heel gemakkelijk,en je kunt er elke granny voor gebruiken en ze net zo groot of klein maken als je wilt.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
bedankt. Bij die vorigen was ik aan het denken van hoe doet ze het om die gatentekening 'aan de armen' zo mooi symetrisch te krijgen En bij die met de punten en nadien zonder punten gefotografeerd was dat ook zo.
Maar nu bij deze viel ineens mijnen frank. |
|
|
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Mooi Engeline!
Die Spaanse trui vond ik ook een hele klus en heb ik uiteindelijk afgekregen met een heleboel hulp van Marion. Hij lijkt bij jou mooi getailleerd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
|
|
![]() |
|
haha,misschien heb ik wel iets gewoon fout gedaan! geen idee,Ik ben blij dat mijn dochter hem zo hartstikke leuk vindt en er geen mouwen aan wilt. Ik maak m denk ik noooooooiiit meer !
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wauw wat zijn die mooi
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!!!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Nou, je hebt in ieder geval eer van je werk. Ik vind de trui en de poncho beiden prachtig.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Prachtig gemaakt. Het topje ziet er inderdaad erg ingewikkeld uit. Knap hoor.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
heel mooi
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh die zijn leuk en mooi
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mooi hoor, ook al was het een heel gedoe - ik heb die spaanse trui ook ergens opgeslagen, want het ziet er adembenemend uit.
Maar ik zal er niet snel aan beginnen zeker als ik jouw verhaal lees - ik en haken, oei oei oei.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Allebei prachtig.
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Allebei heel mooi geworden vind je poncho geweldig ook de kleuren
mijn spaanse trui ligt ergens in een hoek een lange fiesta te houden ik snap geen hout meer van het patroon en ik heb er ook geen zin in lol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |