papegaai |
Reageer ![]() |
Autheur | |
HakenAllerleiCuracao ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Augustus 2015 om 00:57 |
Zo deze week bezig geweest et een papegaai, moet zeggen dat hij wel heel leuk staat in de palmboom voor mijn huis. ik ben nog steeds in de vogelsfeer, dus ga er nog maar even mee door
|
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo, die is prachtig. Geweldig!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Nou heel mooi - ik zou hem erin laten zitten
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
wauw wat een leukerd!!
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() Dit zijn mijn gaaien ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
HakenAllerleiCuracao ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
hahah leuk Marileen, hier vliegen ze lekker vrij rond op het eiland
|
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Wow.mooi gemaakt en wat een leuke namen Harry en Toon
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
precies echt zo op die eerste foto. 'k ben benieuwd of een echte eropaf gaat komen.
|
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat zit hij daar mooi .een plaatje
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!!
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooie papegaai zo in de boom. Kan je hem nu behandelen zodat hij weer bestendig wordt?
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
schitterend geworden .
|
|
![]() |
|
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Mooi hoor. Ik was op zoek naar een ander huisdier (konijntje is overleden) maar ik denk dat ik het al weet....een papagaai. Deze heeft ook weinig verzorging nodig.
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Een papegaai en weinig verzorging nodig? Begint eer ge begint.
Denk er ook aan dat die dieren doorgaans erg oud worden. Maar even on topic: Fantastisch haakwerkje deze papegaai. Ik vind hem werkelijk waar schitterend! |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Uhhhhh....pardon?????? Als je een gehaakte papegaai bedoeld......ja, die heeft inderdaad niet veel verzorging nodig.......maar een echte papegaai.......die heeft heeeeeeeeeeeeeeeeel veel verzorging en heeeeeeeeeeeeeel veel aandacht nodig! Ook qua voeding......van elke dag een bakje zaadjes en een bakje water zal een papegaai niet oud worden hoor. En als een gaai dag en nacht in een kooi opgesloten zit.....gaat het ook snel mis. Ik heb (voordat ik ziek werd) heel veel papegaaien voor mensen heropgevoed, omdat ze gedragsstoornissen hadden door de verkeerde verzorging en verkeerde en te weinig aandacht. Maar dit is niet waar dit topic overgaat. (sorry Gerda) Dit topic gaat over de prachtige ara die Gerda heeft gemaakt. Dus we gaan weer gewoon on-topic, en complimenten geven aan Gerda!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
erg leuk
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
inderdaad vergen ze heel veel aandacht en zorg als je ze in een kooi houd. Maar ik heb gewoon het geluk dagelijks van de prachtige vogels hier op het eiland te kunnen genieten, van hun zang en de prachtige kleuren.
|
|
|
![]() |
|
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Duh...ik bedoel natuurlijk deze gehaakte papagaai als huisdier heeft weinig verzorging nodig. Hij lijkt zo echt!
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Mooie papegaai, een echt sierstuk!
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Die heb je leuk en mooi gemaakt, net echt zoals hij zit in de boom.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |